FIRE APPER FOR HELSEENTUSIASTEN

Det finnes så mange fantastiske apper der ute. Selv bruker jeg en rekke apper. De fleste er nok rettet til helseentusiasten, for det er jo det jeg er, men jeg tror likevel at flere kan få glede av disse appene.

FIRE APPER FOR HELSEENTUSIASTEN

⋄ Kindar
Dette er appen for deg som interesserer deg for syklus og hormoner. Jeg bruker denne selv som prevensjonsmiddel. Ved at du måler kroppstemperaturen din hver morgen, registrerer menstruasjon og livmorhalsslim, forteller appen deg hvile dager i måneden du er fertil. 

⋄ Strong workout tracker
Denne appen er super om du vil ha en app til å logge treningen din. Selv er jeg jo veldig glad i god gammeldags penn og papir, men jeg har også tidvis brukt denne appen. Her kan du lage ditt eget treningsprogram, Den regner ut 1RM, du har engraf som viser progresjonen din og den lagrer alle treningsøktene dine. 

⋄ Tabata timer
Denne appen er helt super å bruke til intervaller eller andre former for trening hvor du trenger en timer. Du kan selv stille inn tiden. Appen teller ned og gir deg beskjed når du skal hvile / kjøre på.

⋄ Podcast audio
Denne podcastappen har alle podcaster, norske til utalandske. Den har ingen reklame og er gratis.  Her hører jeg daglig på podcaster om matn, helse, aktivitet og psykisk helse. 

Har du noen apper å anbefale meg?

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg