FORSØKER Å MOTIVERE MEG SELV

                                                                                                                                                                                                                  Reklame

God morgen dere. Jeg sitter her med kaffekoppen min og forsøker å motivere meg selv til en økt. Det er jo litt flaut å si det, med tanke på at jeg er personlig trener og er en treningsprofil, men jeg er så umotivert for hjemmetrening. Jeg har faktisk ikke trent siden mandag! Trening uten utstyr er virkelig ikke min greie. 

Jeg la frem treningsklærne før jeg la meg i går kveld og hoppet i dem når vekker klokken ringte. Deretter gikk jeg inn på kjøkkenet og laget meg en kaffe, i håp om at litt koffein ville gi meg litt mer motivasjon. Og her sitter jeg. Jeg kan ikke si at motivasjonen er så mye større, men sånn er det nå altså.

Det som i hvert fall gjorde det litt mer moro å gjøre meg klar for trening, var de nye treningsklærne fra Heart Of Lule. Er ikke dette en fresh farge? Jeg kjenner at fargen gjør meg ekstra glad! Jeg har på meg Mint leo tights, Mint leo sports bh og Mint jakke.

Heart Of Lule er et nyoppstartet norsk merke med treningsklær. De lager klær for så og si all type trening, fra styrke til yoga. Stoffet er behagelig på og tightsen sitter som støpt. De bruker fukttransport og 4-way stretch i klærne, noe som gjør at plaggene tørker raskt, enten om det er av svette eller fra vaskemaskinen, og at de er myke og former seg etter kroppen.

Det jeg først falt for ved Heart Of Lule var navnet. Lule er nemlig et slengord for ‘the most amazing girl’. Da blir på en måte navnet på klesmerket en fantastisk god godhjertet jente. Hvor skjønt er ikke det? Det er slik små detaljer som jeg faller veldig for.

Om du vil handle litt ekstra freshe treningsklær så har de akkurat startet en vårkampanje med -25% på alle varer frem til 31. mars. Du kan også sjekke ut deres instagram @heartoflule.

Nå skal jeg sette på musikken og bare gjøre. Jeg har tross alt sagt til dere at jeg skal trene, så da får jeg vel faktisk gjennomføre! Ofte føles det jo så deilig når man kommer igang. Og i hvert fall når man er ferdig med treningsøkten. Både mestrensingfølelsen og endorfinene gjør det så verdt det! Jeg vet jeg vil takke meg selv for at jeg gjennomførte, så nå sier jeg som Nike “Just do it”. Jeg deler økten med dere etterpå.
Ha en fin dag lørdag så lenge!

Kristine ♥
10 kommentarer
    1. Beate
      Ja, absolutt. Angrer aldri. Høres ut som jeg må komme til deg å trene. Du har jo et helt treningsstudio. Misunnelig! Hihi… Kos deg <3

    2. Anonym
      Jeg var mange uker helt uten trening etter operasjon og det gikk fint fint. Noen ganger trenger kroppen en pause. Ta vare på deg selv og tenk helse først <3

    3. Så lekker farge på deg. Alt klar den smukke. Håper du hadde en god treningsøkt =D

    4. Jeg tenkte å skrive just do it! Men det ser jeg du allerede hadde tenkt selv. 😉 Det er det jeg også tenker hvis jeg ikke har motivasjon. Man angrer jo ALDRI etterpå! Wiii! 😀 Er jo meget forståelig at det er flere dager siden du har trent. Mye jobb, bo deg inn i leilighet… Du er jækla dyktig skal du vite! <3 Nydelige treningsklær!!! Kjøpte meg tredemølle i går jeg, får den i dag. Så nå er min lille leilighet omgjort til et treningsstudio! Haha! Om jeg er litt små gal? Ja! 😉 Ha en fin dag, fine deg! Klem! <3

    5. Jeg verdsatt denne posten, takk. Har selv måtte overbevise meg om at jeg ikke dør av å ikke trene på en stund (prøver å recovre etter 10 år med sekundær amenore, men det er vanskelig).
      Ta vare på seg selv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg