FREDAG, FRIDAG, TRENING OG NY PERS

                                                                                                                                                                                            Inneholder add-linker

Hei og hopp denne fredagen! Det er nok en good-feel fredag! Jeg har nemlig fri og usedvanlig mye energi denne fredagen. Dagen så langt har blitt brukt til online coaching, en god treningsøkt og lunsj med en venninne. Apropos trening. I dag tok jeg ny pers, altså personlig rekord.

For to uker siden testet jeg chins med 20 kilo i vektbeltet. Da ble jeg faktisk sjokkert over at jeg fikk til 4 repetisjoner. I dag skulle jeg prøve på nytt. Jeg kjørte et pyramidesett hvor jeg økte vektene for hvert sett og avsluttet med 20 kilo i beltet. Jammen gikk ikke 5 repetisjoner opp. Det var moro. Jeg føler meg skikkelig sterk om dagen. Det er så gøy!
I tillegg til chins, gjorde jeg boksbøy, hip trhust, enarms roing og face pull. En god treningøkt med fokus på rygg og bakside ben / rumpe.

Jeg har på meg Chrystie singlett, Rockaway tights (som alltid – my all time favorite!!) og Queen mesh sportsbh.

Pyramidesettet i chins så slik ut:
Egen kroppsvekt
15 repetisjoner
5 kg i beltet – 9 repetisjoner

10 kilo i beltet – 8 repetisjoner
15 kg i beltet –  5 repetisjoner
20 g i beltet – 5 repetisjoner

Etter trening testet jeg den nye Barebells core proteinbaren i smaken peanut butter. Se på den kjernen da! Den får en 9 av 10 på smaksskår hos meg. Den var saftig og god, og smaker skikkelig godt med peanøttsmør. Den er på en måte crispy på toppen og kremet i midten. Jeg liker også godt at baren er litt mindre enn vanlige barer, noe som er perfekt om man bare vil ha en liten bit av noe søtt. Akkurat nå er Barebells core barene på tilbud her. Da er det jo kjekt å slå til om man liker disse barene!

Det var min fredag, fridag og ny pers. Nå skal jeg nyte resten av dagen med en god middag og hygge. Håper du har hatt en fin dag og er klar for å gjøre helgen DIN!

 

Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Så hærlig! 😀 Det er noe helt eget med ny pers altså! Noe av det beste som finns, haha! 😀 Ha en good helg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg