GOD MORGEN MED GOD FROKOST

God morgen denne mandagen. Jeg har akkurat spist en skikkelig herlig frokost. I går kveld fikk jeg nemlig lyst på en skikkelig søndagsfrokost og jeg bestemte meg for å be bestissen på frokost i dag. Dermed stelte jeg i stand et deilig måltid til oss to imorges. Jeg bakte saftige og proteinrike rundstykker og serverte masse godt pålegg. Jeg satte på rolig bakgrunnsmusikk og tente et duftlys. Da ble det søndagsfrokost på en mandag!

På bordet hadde jeg hjemmelaget rundstykker, røkelaks, kokte egg, cheddarost, blåmuggost, brunost, jordbærsyltetøy, kokt skinke, tomat, agurk, paprika, durer og klementiner. Og så ble det selvfølgelig en kopp (koffeinfri) kaffe. Ingen frokost uten kaffe!

Det er så godt med nystekte rundstykker med agurk, tomat, røkelaks og bløtkokte egg. Det er en kombinasjon jeg aldri blir lei!

Finnes det noe bedre enn en skikkelig god frokost? Jeg blir så glad av å starte dagen på denne måten. Omtrent like glad som når jeg startet dagen med en treningsøkt, da blir jeg også i ekstase! Smilet mitt sier vel sitt.

God mat og godt selskap. Det gav en skikkelig bra start på dag. Ikke minst, gav det en fin avslutting i denne leiligheten. Jeg tar over ny leilighet nå klokken tolv, så dette er faktisk det siste måltidet jeg spiser i denne leiligheten!

Ha en super mandag!

 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. ÅH! Så deilig! Det så veldig innbydende ut! Koslig med frokostbesøk! <3 Den skinken er så god, med jalapeño, sant? Og paprika? Mums! 😀 Og egg og laks er å blir en slager! Oooog brunost og syltetøy! Haha! Du forstår sikkert at jeg er like matglad som deg! 😉 Spennende tider for deg nå! Unner deg alt godt! God mandags klem, fine deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg