GRUBLENDE MORGEN

Riktig god lørdagsmorgen dere ♥ Jeg står her med kaffen min. I dag hadde jeg en ordentlig grublete morgen. Ikke at jeg stod opp på feil side av sengen, men tankene var rett og slett ikke helt på min side.

Jeg har alltid levd etter utsagnet ‘A smile is the prettiest thing you can wear’. Selv som liten var jeg eksepsjonelt smørblid. Om det kom av at jeg elsket å spise smør rett ut av pakken, eller at jeg rett og slett hadde helt fantastiske foreldre, det er jeg usikker på. Uansett, smilet har fulgt meg i alle og ført til utmerkelser som ‘årets blideste’ og ‘solstrålen’. Likevel skal jeg innrømme at enkelte ganger er det vanskelig å skulle smile. Da må jeg rett og slett minne meg selv på hvor heldig jeg er. Ja, jeg er lei av å være syk og ikke kunne trene som jeg pleier, men det er likevel utrolig mye bra ved livet mitt. I dag gleder jeg meg for eksempel over at jeg føler meg relativt bra og har tenkt å prøve meg på en liten treningsøkt. Det skal bli godt! Jeg gleder meg også til å feire en av mine beste venninner senere i dag, og å nyte et glass vin eller to. Imorgen drar jeg en liten tur på hytten. Jeg gleder meg til å nyte peis, kortspill og hyttekos. Ja, når jeg sitter her og tenker over det, tror jeg egentlig det her blir en skikkelig bra helg ☺

Helt til slutt vil jeg komme med en liten påminnelse til både meg selv og dere; Finn gleden ved dagen i dag! Da gjelder det å skape og å sette pris på de små dagligdagse øyeblikkene. Gjør noe i dag som du får glede av. Noe som gjør at akkurat dagen i dag føles fin. Og du, smil litt ekstra. Husk at du er enestående og fantastisk akkurat slik du er!

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Hvis du trykker på kategorien kaker, har jeg masse kakeoppskrifter også 🙂 Bare sjekk arkivet.
      Om du vil lage kaker av en muffinsoppskrift, må du ha en muffinsoppskrift til ca 10 muffins. også må du steke kaken lenger 🙂

    2. Du får meg alltid til å tenke og gjør hverdagen litt bedre. Takk for det kristne og god helg 🙂 🙂

    3. Du er så inspirerende Kristine. Takk for at du deler og god helg til deg 🙂

    4. Hei!
      Du har veldig mange muffinsoppskrifter, men lite som går på rene formkaker. Jeg lurer da på om jeg kan ta en muffinsoppskrift å steke alt i en brødform typ 1,5 l? Det er mest praktisk for meg som student. Og hvor mye annerledes vil da tiden bli?

    5. Du inspirerer Kristine, på alle mulige måter <3
      Håper dagen blir bedre og bedre, så helgen ender opp i minneboka.
      Kos deg masse på hytta!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg