HA ALLTID GYMBAGGEN PAKKET OG KLAR

                                                                                                                                                                                                            Inneholder add-linker

Et lite triks jeg har de dagene motivasjonen ikke er på topp, er å alltid ha gymbakken pakket og klar. I dag var en slik dag hvor jeg er glad for at jeg alltid har baggen klar. Dørstokkmilen var nemlig ekstra lang. Jeg har humpet rundt på krykker de siste to ukene, med spørsmål om jeg muligens har en menisk skade. Selv om jeg fikk kaste krykkene på onsdag, skal jeg fortsatt belaste kneet så lite som mulig. Det har gjort noe med treningsmotivasjonen min. Jeg får ikke brukt underkroppen og kneskaden gjør også at en del overkroppsøvelser, som markløft, stående roing, stående skulderpress og lignende utgår. Det har rett og slett gjort meg litt deppa og lei og i dag hadde jeg ikke kommet meg på trening om det ikke hadde vært for at gymbaggen min var pakket og klar.


Gymbaggen min ligger lett tilgjengelig i gangen. Her sørger jeg for at jeg alltid har et treningsantrekk, sko shaker eller vannflaske, Nocco, mini bands og kalk. Når den ligger så synlig og lett tilgjengelig i gangen, er det mye vanskeligere å droppe trening når jeg ikke har lyst. Kommer jeg hjem fra jobb og ser gymbaggen som er klar, er det enkelt å bare ta den med meg og dra rett på trening, i motsetning til at om jeg ikke hadde hatt den klar. Det føles med en gang mer tiltak om baggen må pakkes og gjøres klart.

Nå er jeg virkelig super glad for mitt lille triks og at jeg kom meg på trening. Jeg trente skuldre, øvet meg på håndstående push ups og brukt god tid på streching. Humøret mitt er så mye bedre nå etter økten!!

Så det er mitt lille hemmelige tips til deg, ha alltid gymbaggen pakken og klar. Terskelen for å droppe økten blir med en gang litt lenger.


Kristine  ♥

6 kommentarer
    1. Beate
      Hei søte! Skader er kjedelig, ja, men til gjengeld setter man jo ekstra pris på kroppen sin får alt den får til og gjør 🙂 Og som du sier, da kan man fokusere litt på andre muskelgrupper. Liker tankegangen din.
      Ha en super helg du også Beate. Tusen takk og god klem <3

    2. Hei goding! <3 Åhhhh, det er så kjipt med skader… Men desto större GOALS når man faktisk kommer seg på trening!
      Og som du sier, så utrolig mye bedre man föler seg etterpå! HOOOOH! Det er värdt det altså! Det eneste som kan väre litt bra med skade, synes jeg, er at man kan spesifisere seg litt på andre muskelgrupper som man kan trene.
      Ofte tenker jeg da at dette var faktisk godt for noe uansett, da jeg fikk utfordret meg og ble rååå i noe nytt! Hehe!
      God helge klem til deg vakre! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg