HEI FRA MIAMI

Her kommer et lite og happy hei fra Miami. Jeg nyter virkelig!

For meg handler ferie om avslapping, se nye steder, få ny inspirasjon, spise god mat, tren og suge til meg alle inntrykk jeg kan få. Det betyr også å ta pause fra alt en må og burde gjøre, la telefonen ligge mesteparten av tiden og la jobb og blogg få siste prioritet. Timene går, uten at jeg enser at de går. Jeg lar tiden fly uten å ha noe oversikt eller ha noe jeg skal rekke. Kropp og sjel får hvile, og jeg gjør akkurat det jeg føler for.

Sånn har de siste to dagene passert. Jeg føler allerede at jeg kommet inn i feriemodus til tross for at det bare er min andre dag her i Miami. Jeg bor rett ved stranden og det er utrolig deilig å bare kunne traske et par minutter til fots og så stå med kritthvit sand mellom tærne og turkis blått hav så langt øye kan se. Jeg valgte et leilighetshotell når jeg booket. Det har et basseng, så jeg har muligheten for både saltvann og pool-vann, men jeg er et saltvannsmenneske. Det er lite som slår varm sand mellom tærne!


Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg