HEI NOVEMBER

                                                                                                                                                                                                 Inneholder add-linker

Tenk at november er her allerede. God første november, dere! Det er faktisk bare to måneder igjen av tjue nitten. To usle måneder! Bruk to minutter i dag til å tenke over hvordan året så langt har vært for deg. Satte du deg et mål eller hadde du et ønske når året startet? Hvordan har det i så fall gått? Er det noe du kan gjøre de siste to månedene for at du skal oppnå dette?

Jeg har på meg Rocaway tights og denne super fine Vesey toppen.

Jeg ligger i grunn ganske au jour med det jeg hadde tenkt for 2019. Likevel liker jeg å tenke ut noe spesifikt jeg vil fokusere på når vi står ovenfor en ny måneden. I tillegg liker jeg å finne noen ting jeg gleder meg til. Det gir meg et ekstra giv, motivasjon og glede, og får meg til å se mer positivt på den kommende måneden. Har jeg skrevet ned noen små ting som jeg gleder meg til eller som jeg har lyst til å gjennomføre, føles den kommende måneden så mye bedre!

Hei november, denne måneden gleder jeg meg til og vil….
⋄ Innarbeide gode søvnrutiner
Jeg har egentlig vært veldig strikt med dette tidligere, men det har sklidd ut den siste måneden. Nå som det blir mørkere trenger jeg mer søvn. Jeg må rett og slett skjerpe meg med søvnrutinene! I hverdagen skal jeg tilstrebe å legge vekk telefonen etter kl 21 og være i seng senest 22.30.
⋄ Begynne med julegavene
Desember er ofte en hektisk måned med mye sosiale happenings og ting som skal ordne til jul. Derfor vil jeg gjøre ferdig noen av julegavene før desember begynner, slik at det i hvert fall er noe mindre som jeg «må» gjøre den måneden.
⋄ Gå turer i høstluften

Luften på denne tiden av året er så deilig og frisk. I november er et mål jeg har å gå flere turer i den friske høstluften. Det er terapi både for kropp og sjel!
⋄ Fortsette i det gode sporet når det kommer til prosjekt vektoppgang
Som jeg har skrevet om tidligere, satte jeg meg et mål om å gå opp fem kilo fra august og ut desember. Jeg har jobbet hardt de siste ukene, både fysisk og mentalt. Nå er jeg over halvveis og nærmer meg sluttmålet. Målet for november er å fortsette i det gode sporet og forsette å kjempe på. I can do this!

⋄ Ferie
Jeg skal på ferie til Miami og New York. Jeg drar om bare åtte dager! Det er noe jeg gleder meg enormt til. Først en uke med sol, varme og strand, så seks dager med pulserende byliv. Som jeg gleder meg. Weeee!
⋄ Julestemning

Det går rykter om at det er skikkelig julestemning i New York i midten av November når jeg er der. Jeg gleder meg så enormt til å drikke kakao og suge inn all stemning og gode vibber.
⋄ Julebord
I slutten av måneden skal jeg på årets første julebord. Det er en gjeng jeg ikke ser så ofte. Jeg gleder meg til å ta på meg kjole og omgås hyggelige mennesker.

Hvordan vil du avslutte 2019? Jeg vil i hvert fall fullføre året med stil! Sett deg to mål for november og finn to ting du virkelig gleder deg til denne måneden. Avslutt året på topp!

 

Kristine ♥

11 kommentarer
    1. Kristine:
      Jo, det er faktisk en lov om det, som kan føre til bøter eller fengselstraff. Dette følger av åndsverkloven §45C…
      Det er dessverre veldig mange som bryter dette.

    2. Marte
      Så herlig! Lykke til med dine mål. Jeg tror alle jenter har det slik, uavhengig av om de skal opp eller ned i vekt. Noen dager føler en seg bare tykk og ikke tiltrekkende, mens andre dager så føler en seg som super woman. Jeg har det også slik. Spesielt rundt menstruasjon, føler jeg meg alltid shubby og dvaskete. Det er nok helt normalt. Da gjelder det å fokusere på målet, kanskje huske hvorfor man ønsket å gå gå opp i vekt, og minne seg på hva som egentlig er virkelig. For sannheten er jo ikke at du er det du tenker. Men tankene våre har lett for å tulle litt med oss!

    3. Katrine
      Lillejulemåned er jo deilig 🙂
      Jeg forsøker å ikke få med andre på bloggen, så det er sjeldent det skjer. Og som du kanskje ser har jeg blurret henne ut på bildet. Jeg tror ikke det er noe lov om det, men om en tar med en persons navn på bildet så må en ha godkjenning av denne personen.

    4. Inspirerende med slike innlegg. Blir”smitta” til å sette egne mål. Bra!
      Angående vektøkning, kan jeg spørre hvordan det kjennes ut, rent mentalt. Du er jo vandt med å være veldig slank (?) Så hvordan er det å legge på seg, ønsker du kiloene velkommen eller hender det at du også er litt ambivalent? Er i en liknende prosess selv hvor vekta skal opp bare bittelitt til fordi jeg vet kroppen rent fysisk trenger det. Men p få hodet og psyken med på laget er jammen ikke lett. Merker at kroppsbildet og motivasjonen avhenger noe helt vanvittige av dagsform og humør. Er det slik for deg også eller tar du utelukkende”gledelig” imot kiloene?

    5. November er lilljulemåneden, uten tvil! Heldig du som skal reise 🙂
      Bare lurer på en liten ting. Ser det er en dame i bakgrunn på det øverste bildet. Kjenner du henne? Vet hun at hun er lagt ut på bloggen din? Ser mange jeg følger stadig har “mann i gata” rundt seg på filmer eller bilder de legger ut, og er det egentlig lov?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg