HELGENS TIMEPLAN

Riktig god lørdag dere ♥ Er du like klar for helg som det jeg er? Jeg har jobbet veldig mye de to siste ukene, så nå føles det magisk med en halvveis frihelg. Jeg skal jobbe noe, men har hele dagen imorgen fri. Det skal bli godt! Her er min timeplan i helgen.

Fredag
I går startet jeg dagen med et par timers kontorarbeid med mine online coaching kunder. Herlighet som jeg elsker denne jobben. Det gir meg bare så mye energi og glede! Deretter tok jeg meg en tur på trening, før jeg dro hjem og laget meg en god lunsj. Gårsdagens økt bestod av rumpe og rygg. Jeg jobbet sent på legevakten, og var der stort sett hele kvelden. Når jeg var ferdig var jeg så heldig at jeg ble hentet av en venninne som tok meg med hjem til taco. Da ble det taco og jentesnakk. Super hyggelig!

Lørdag
I dag har jeg sovet lenge og ligget å dratt meg en god stund i sengen. Deretter tok jeg en tur ut i solen for å nyte en kaffe med en venninne. Nå har jeg akkurat kommet meg hjem igjen og har planer om å lage meg en god lunsj. Senere i dag skal jeg en tur på jobb, før jeg skal spise sushi med bestevennen og ta et glass vin i kveld.

Søndag
I morgen har jeg planer om å starte dagen med en treningsøkt. Jeg er usikker på hva jeg skal gjøre, men det tar jeg litt som det kommer. På formiddagen skal jeg møte en venninne å dra på Markedet på Birkelund. Jeg elsker loppemarked og bruktmarkeder, og finner ofte noen skjulte skatter. Etter det skal jeg hjem til søte Marie på brunsj. På kvelden blir det noen timer kontorarbeid med mine online coaching kunder. Helgen avsluttes med me-time i sofaen med en god bok, rolig musikk og tente lys.

Håper du får en aldeles herlig helg. Smil, vær med de menneskene som gjør som løfter deg opp og gjør noe som gir deg glede og energi.
Ha en fantastisk lørdag!

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg