HERLIGE SOMMERDAGER

Hei og riktig god onsdag fin’inger. Skinner solen like vakkert hos deg som hos meg? Endelig litt sol og sommerfølelse igjen. Jeg bare elsker slike dager! Det er så herlig med sol og temperatur på godt over tyve grader. Det er sikt jeg blir skikkelig glad av. 

Jeg er i full jobb. I sommer har jeg bare valgt å ta to uker ferie. Jeg var en liten uke på fjellet i juli og til helgen drar jeg en uke til Tyrkia. Resten av ferien skal jeg bruke i november. Da skal jeg ta meg en god ferie til en mer eksotisk land. Jeg synes det er mye bedre å reise bort på vinterstid når det er mørkt, kaldt og trist i Norge. Nå i sommermånedene er det jo så deilig å være her. Har du forresten et reisetips til meg, tar jeg det gjerne i mot. Jeg er fortsatt veldig usikker på hvor jeg skal.

Selv om jeg er i full jobb, har jeg fortsatt tid før eller etter jobb til å kose meg i solen. Det er jo det som er så fint med sommerdager. De er lange og jeg blir i hvert fall veldig flink til å utnytte de soldagene vi har. I dag har jeg hatt fri. For å få mest mulig ut av dagen, satte jeg på vekkerklokken nok så tidlig. Da tok jeg et par timers kontorarbeid med mine online pt – kunder mens jeg drakk kaffe, så tok jeg meg en raskt treningsøkt. Jeg har gått rundt i bikini stort sett hele dagen, badet, spist sandwichis, denne gangen den ferdigkjøpte varianten og ikke hjemmelaget, og genrelt latet meg. Hvert øyeblikk skal jeg grille med bestekompissen. En herlig sommerdag i mine øyne. 

Enten du er ferdig med ferien og er tilbake i full jobb, eller om du fortsatt nyter late dager, ta vare på dagene. Vi har flere herlige sommerdager fremover, men om ikke så alt for lenge kommer høsten. Nyt det nå mens du kan. Vi mennesker har lett for å la oss stresse og hele tiden hige etter det som kommer i fremtiden. Nå som vi har disse dagene, ta deg tid til å faktisk nyte det. Stopp opp. Det trenger ikke ta all verdens med tid. Lukt på luktet av nyklippet gress. Ta deg en is i solen på vei hjem  fra jobb. Ta et morgenbad eller kveldsbad. Ta med lunsjen din ut. Nyt og lev.

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Beate
      Ja, det har vært mye regn og dårlig vær nå.På tiden med litt sommerfølelse igjen. Ser at det er meldt regn fra imorgen av igjen, så det må nytes mens en gang.
      Du er bare fantastisk herlig. Tusen takk for at du er du og tar deg tid til å skrive noen ord til meg. Det betyr utrolig mye Beate. God klem <3

    2. Så härlig med sommerdager i August! Håper på flere jeg og! Har hatt dårlig vär en stund her jeg bor, og det melder dårlig så langt det meldes foruten i dag! Så håper solen holder seg i dag, så jeg får nyte noen stråler! Der så deilig med soool! Du ser fab ut, og du er fab innvendig også! Så deilig det blir med en tur til varmere strök da! Det fortjener du virkelig!!! Du jobber å står på fine, gode deg! God tur! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg