HUSK PÅ FØLELSEN ETTERPÅ

Her kommer et skikkelig cheesy smil fra meg. Jeg har nemlig akurat hatt en liten treningsøkt og føler meg helt i ekstase!
Jeg hadde ikke lyst til å komme meg avgårde i dag. Ja, det var en heftig diskusjon i hodet mitt hvorvidt jeg skulle trene eller ei. Til slutt sparket jeg meg selv i rumpen, ikke bokstavelig talt selvfølgelig, og kom meg avgårde. Nå angrer jeg ikke et sekund!

Jeg har på meg Astoria topp, Waverly tights og UnderArmour sko

Om du synes dørstokkmilen er litt lang. Husk på følelsen etterpå. Den er virkelig helt fantastisk. Det er ren magi i disse treningsendorfinene. Frister det pent lite med trening i dag, oppfordrer jeg deg til å bare hoppe i treningsklærne, ta deg en liten løpetur, hoppe og sprette på stuegulvet eller komme deg på treningssenteret. Om det så bare er for en knapp halv time. Det er virkelig ikke mer som skal til! Og du kommer til å føle deg så energisk, stolt og glad etterpå.

Så dere, husk på følelsen etterpå! Ikke tenk og bare gjør deg. Du er rå!

 

Kristine  ♥                                                                                                                                                                                                      Inneholder add-linker

6 kommentarer

Siste innlegg