HVA JEG ØNSKER MEG TIL JUL

                                                                                                                                                                                                                                  Inneholder add-linker

Hvert år får jeg spørsmål om hva jeg ønsker meg til jul. For å være helt ærlig, er jeg ekstremt takknemlig for alt og alle jeg har, og føler ikke at jeg har behov for så mye til jul. Likevel vet jeg at gavene kommer og har derfor satt opp en ønskeliste. I år ønsker jeg meg alt fra opplevelser, til smykker, løftesko og fadderbarn.


Fadderbarn. Jeg er utrolig heldig og har det meste jeg trenger. Øverst på ønskelisten står derfor et fadderbarn så jeg kan få gleden av å glede noen andre.

Knebeskyttere. Jeg har løftet en del tunge knebøy i det siste og kjenner at det går noe utover knærne. Jeg vil gå inn i det nye året og bli enda sterkere! Da kommer knebeskyttere godt med.

Kosedress fra BetterBodies. Denne buksen og genseren i fløyel ser helt fantastisk behagelig ut. Jeg har en greie for plagg som både ser fint ut og som føles behagelig på kroppen. Jeg vil traske rundt i denne kosedressen i romjulen!

Nye løftesko. Mine begynner å bli reltaivt slitte og jeg synes disse sorte variantene fra Inov-8 var så kule!

Vintage smykker. Jeg elsker smykker som har en historie. Ringer og øredobber er noe jeg aldri kan få nok av og stort sett hele samlingen min består av vintage skatter som jeg enten har arvet eller kjøpt i forskjellige verdensdeler.

En god kokkeniv. Det er alfa omega når jeg skal lage mat! En god kniv gjør matlagingen både raskere og enklere. 

Presskanne i gull. Jeg elsker kaffe og denne varianten i gull falt jeg pladask for!

Non stick stekepanne. Jeg liker å kunne steke pannekaker og annen mat i en god non stick stekepanne slik at jeg ikke må tilsette for mye smør og olje.

Silikonformer. Jeg får ikke nok silikonformer og bruker det stort sett hver eneste gang jeg baker. Det er rett og slett genialt! En rund silikonform og en brød silikonform mangler jeg i min bakesamling. 

Julemorgen servise fra Wik & Walsøe. Jeg er forelsket i dette servise. Så delikat og fint. Spesielt ønsker jeg meg koppene og
tallerknene. Hvor fine er ikke disse?

Opplevelser. Av mine nærmeste venner har jeg ønsket meg at vi gjør noe sammen fremfor en kjøpt gave. Jeg vil heller skape minner, enn å få noe. Å gi bort opplevelser er noe jeg gjør selv i år også. Det trenger ikke koste så mye. Det kan være en invitasjon på en middag, å be noen ut på en søndagstur hvor du pakker sekken med kakao og kvikklunsj, eller  å ta med noen i akebakken. Av mer kostbare ting finnes det opplevelser som å reise et sted, spise en god middag ute, dra på Latter, paintball, fangene på forte, karaoke og en hel masse mer. 


Hva ønsker du deg til jul?


Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Du, det kan sikkert gjøres på flere måter. Når jeg har gitt det i gave, har jeg betalt et helt år for personen som har fått gaven 🙂

    2. Hvordan fungerer det egentlig å gi fadderbarn i julegave? Betaleren giveren hver måned til barnet fyller 18 år da eller overtar du betalingen etter en fastsatt tid?:)

    3. Har serviset fra Wiksø selv. Det er kjempe fint. Håper du får noe fint til jul 🙂

    4. Det var en fin ønskeliste med begge deler. Jeg ønsker meg mest penger til jul jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg