I DAG – FYLL UT SETNINGENE

                                                                                                                                                                                                   Inneholder add-linker

I dag vil jeg at du lager dagens bogginnlegg. Jeg tror nemlig at de aller fleste i dagens samfunn trenger å øve seg på å kjenne glede, se de små tingene i hverdagen og føle takknemlighet. Derfor har jeg laget en liten liste hvor for jeg vil at du fyller ut disse setningene og får hjernen din inn på det riktige positive sporet.

Jeg har på meg denne nydelige Vesey toppen, Rockaway tights og Under Armour sko.

Fyll ut setningene
I dag er jeg takknemlig for…….

Jeg smilte da…..
Jeg følte meg bra da…..
Det beste med dagen i dag….
Jeg gjorde noe bra da jeg….
Imorgen gleder jeg meg til…..

Jeg har jobbhelg denne helgen. Det er faktisk andre jobbhelgen min på rad. Mange ville kanskje tenk “ahh, nå må jeg bruke helgen på å jobbe” med en negativ tone, men jeg velger heller å tenke at jeg gleder meg til å omgås med mine fantastiske kolleger og at jeg gleder meg til å hjelpe syke mennesker som trenger meg. Ikke minst, skal jeg prioritere tiden utenom jobb godt, og få kost meg med både alenekveld, vennemiddag, en (forhåpentligvis) god treningsøkt, sushi og litt baking.

Håper du får en positiv og gledes fylt fredag, og en absolutt nydelig helg.

 

Kristine  ♥

6 kommentarer
    1. Takk for litt positivt påfyll på en dag som har vært nokså negativ, siden jeg er syk. Håper du får en fin jobbhelg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg