I HELGEN SKAL JEG

                                                                                                                                                               Inneholder add-lenker

I helgen har jeg fri. Etter å ha jobbet tre helger på rad, blir det ekstra godt med en frihelg!

I helgen skal jeg unne meg et par glass vin i kveld og mulig sushi til lunsj imorgen. Dette er to ting jeg virkelig elsker! En dyp og kraftig rødving, gir meg så mye glede. Og sushi er noe av det beste jeg vet å spise!

I helgen skal jeg ha på meg dette kosesettet med Chill Out sweatpeants og Chill Out hoodie som jeg akkurat har hoppet inn i. Det har forresten kommet et lignende sett med rosa bukse og rosa genser, samt grå bukse og grå genser som jeg sikler på. 

I helgen skal jeg se på Pieces of a woman. Det er en drama film jeg har hørt mye bra om, som har ligget i listen min på NetFlix en liten stund, men som jeg ikke har tatt meg tid til å se. Nå skal jeg se endelig den!

I helgen skal jeg trene en fullkroppsøkt med kettlebells i stuen imorgen Jeg har planer om utfall, hip thurst, stående roing, skulderpress og planken.


I helgen skal jeg lage chicken nuggets fra boken Friskere og Lettere med lavkarbo. Nå er ikke jeg noen lavkarbofan. Dere vet at jeg elsker karbohydrater, men jeg finner likevel mye inspirasjon og ideer fra denne kokeboken. Jeg kommer til å lage oppskriften som beskrevet, men legge til vanlig poteter eller pommes frites. Forresten, Hoff har en pommes frites variant som heter Opphøgde Potteter 2,7 % fett, som inneholder lite fett og kalorier sammenlignet med andre pommes frites. Denne er super på dager hvor man ikke gidder å kutte potetene selv. 

I helgen skal jeg bli inspirert av Maddy Morrison på YouTube. Hun er virkelig rå på yoga og stretching. Det å bevege kroppen kroppen på denne måten , enten det er yoga, stretching, tøying eller lignende, er noe alle har godt av og som jeg har lyst til å gjøre mer av fremover.  Jeg har allerede testet et par av hennes videoer. I helgen skal jeg teste Stretches for Neck, Shoulder & Upper Back eller Yoga Morgenroutine.

I helgen skal jeg bruke søndagen til å foodpreppe, planlegge den kommende uken og lade opp.

I helgen skal jeg planlegge kjøkkenet mitt. Imorgen skal jeg nemlig til en kjøkkenleverandør for å se på ventilator, benkeplate og slikt. Det blir gøy!

I helgen skal jeg bake noe til påske. Jeg har lyst å få inn litt påskesmaker og påskeinspirasjon på kjøkkenet.


I helgen skal jeg gjøre en bestilling fra GymGrossisten. Jeg har allerede siklet på de nye Cropped genserne, som denne i hvit og blå, og Pocket tightsene. I tillegg har de de halv pris på proteinbarer og da må jeg bestille en ny boks med den nye Double Proteinbar fra Barebells. Caramel Crisp har jeg hørt mye bra om. I tillegg har jeg lyst til å teste de nye RX barene som er helt uten gluten, laktose og tilsetningsstoffer og kun laget på naturlige ingredienser. Også må jeg selvfølgelig ha med et nytt glass av verdens beste peanøttsmør. Tror det er den femtiende gangen jeg bestiller dette! I tillegg skal jeg ta med sjokoladevarianten fra samme merket. Har du noen anbefalinger fra GymGrossisten?

I helgen skal jeg ha besøk av bestevennen. Han er vel egentlig den eneste jeg har omgås i disse covid-dager. Jeg gleder meg til litt sosialisering!

Det er min helg. Jeg er akkurat ferdig på jobb nå og skal innta helgestillingen. Håper du får en riktig god helg.

 

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Det peanøttsmøret med sjokolade fra samme merket var ingen slager for mine smaksløker. Veldig bittert, så vanskelig å si hva man kan bruke det til🙈 Hva synes du?

    2. Caramel crisp slår chocolate crisp ned i støvlene!😋 Syns jeg😉 Nettopp fått en eske i hus, varer nok ikke lenge🙈
      Ha en god helg!

    3. Sååå godt med helg nå! 😀 En god, dyp rødvin, ja takk! Elsker det! Litt snacks, godis og trening blir det også her. Hærlig! 😀 God helg til deg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg