INSPIRERENDE QUOTES

God fredag dere ♥ Dette med inspirerende sitater og quotes, kan være cheesy og teit. Likevel synes jeg det kan være motiverende og inspirerende med noen quotes fra tid til annen. Jeg liker ikke typiske “hard core” quotes som ‘go hard or go home’, men jeg liker quotes som gir meg en god følelse, noe om positive tanker, livet og det å følge drømmene sine. De kan gi meg litt ekstra energi og få meg til å trekke på smilebåndet. I dag vil jeg dele noen av dem med dere og håper du finner glede i disse inspirerende quotes’ene.

You can’t always have a good day, but you can always face a bad day with a good attitude.

The way get started is to quit talking and begin doing.

There are no limits to what you can accomplish, except the limits you place on your own thinking.

Just don’t give up trying to do what you really want to do. Where there is love and inspiration, I don’t think you can go wrong.

Let’s make our future now, and our dreams our tomorrow’s reality.

Stop hating yourself for everything you aren’t, and start loving yourself for everything you already are.

It’s not your job to be everything to everyone. Be you.

Fake it until you make it! Act as if you had all the confidence you require until it becomes your reality

Actions prove who someone is – words just prove who they want to be.

Don’t ruin a good today by thinking about a bad yesterday. Let it go.

When life gives you a hundred reasons to break down and cry, show life that you have a million reasons to smile and laugh. stay strong, always.

Med det ønsker jeg deg en riktig god fredag. Her er solen i ferd med å titte frem. Jeg skal gjøre ferdig en drøye time til med kontorarbeid og så skal jeg komme meg ut. Jeg håper på å få overtalt noen til å være med på en sushi- piknik. For det har jeg lyst til! Ha en herlig helg. Gjør noe for deg selv denne helgen som får hjerte ditt til å gløde. 

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Jeg er enig med deg. Liker qoutes som det her men ikke en del qoutes som er harry.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg