INTENS HJEMMEØKT

                                                                                                                                                                                  Inneholder annonselinker

I dag morges trente jeg en intens hjemmeøkt! Jeg planla denne økten i går kveld. Når vekkerklokken ringte viste jeg at det bare var å komme seg opp av sengen og gjennomføre! 

Jeg har på meg Mesh topp, Rockaway tights og Seamless sportsbh. Hele antrekket er på tilbud nå. Og du, vennligst overse mitt rotete kjøkken. Det var ikke førsteprioritet å rydde i dag morges!

Det ble en EMOM – økt. EMOM vil si every minute on the minute. Du gjør en ny øvelse hvert minutt.

Intens hjemmeøkt – emom 24

Min 1 – 12 burpees
Min 2 – 12 utfall på hvert ben
Min 3 – 12 skulder push ups
Min 4 –  planke – hold så lenge som mulig
Min 5 – 12 hoppe knebøy
Min 6 – 12 v-ups

Sett stoppeklokken til å ringe hvert minutt i 30 minutter. Da gjør du først 12 burpees. Om du bruker 40 sekunder på 12 burpees, tar du så pause den resterende tiden av minuttet som er igjen. Deretter går du rett på utfall. Når minutt 3 begynner, gjør du 12 skulder push ups, osv. Når du er ferdig med 6 minutt, starter sirkelen direkte på nytt igjen, slik at  minutt 7 gjør du burpees, minutt 8 gjør du utfall, minutt 9 gjør du skulder push ups osv. Slik jobber du konstant i 24 minutter.

Den første runden tenkte ‘Ah, det her er lett`, men etter hvert som klokken tikker og jeg hele tiden jobbet, ble jeg skikkelig sliten og andpustet. Pulsen bruste og svetten rant. Dette er en intens hjemmeøkt! Etterpå satt jeg med et stort smil om munnen og den beste følelsen innvendig! 
Håper økten kan bringe frem treningsglede og endorfiner hos deg også.

 

Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Når du sier intens vet jeg ikke om jeg tørr å prøve meg på den 🤣🤣🤣

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg