JEG HAR BEGYNT Å JOBBE I ELITEPT

Dette har jeg gledet meg til å fortelle dere. Jeg har begynt å jobbe i ElitePT! Jeg er, som mange av dere allerede vet, udannet personlig trener og kostholdsveileder, i tillegg til at jeg har grunnfag i ernæring og en bachelorgrad i sykepleie. Det å hjelpe mennesker, da både med tanke på livsstilsendringer, å finne mat- og treningsgleden, få en sunnere hverdag, ja en bedre helse og et bedre liv generelt, er noe jeg brenner lidenskapelig for! Om jeg kan skape en positiv forandring hos en annen person, gjør det virkelig meg til et mer lykkelig menneske!

Hvorfor jeg sa ja til å jobbe i ElitePT? Jo, det skal jeg fortelle deg. Jeg har tidligere blitt kontaktet av andre firmaer som driver med online coaching, men da sagt nei. Det som skiller seg ut med ElitePT og som gjør at jeg synes de er det beste coaching alternativet i Norge er i hovedsak to ting

1. De tilpasser alle oppsett for den enkelte
Vi har alle forskjellige mål, forskjellige utgangspunkt, forskjellige kropper, forskjellige preferanser, forskjellig hverdag og en hel rekke andre ulike faktorer som påvirker. Dette gjør at en fastsatt plan, som dessverre mange selger på nett, aldri vil fungere i lengden. Hos ElitePT får du spesialtilpasset og skreddersydd kostholdsoppsett og / eller en treningsplan for akkurat deg. For at du skal nå målene dine og få en varig livsstilsendring, må oppsettet ditt spesialtilpasses, slik at du trives og kan gjøre enkle endringer til en del av din hverdag.

2. Genial app
ElitePT har kanskje den beste coaching appen. Om du har meg som coach, eller en annen coach i ElitePT, foregår denne coachingen gjennom appen. Det gjør det veldig effektivt og enkelt for deg. Du får treningsprogrammet ditt opp i appen, noe som gjør at du enkelt kan følge og logge treningen din direkte i appen når du er på trening. Er det slik at du ønsker å se utførelse av en treningsøvelse, er alle øvelsene på programmet ditt koblet til en video, slik at du bare trenger å trykke på den. I appen har du også kostholdsoppsettet ditt, og du kan enkelt chatte med coachen din gjennom appen 24 / 7.

I tillegg er det et stort pluss at jeg har hørt ene og alene positive ting om ElitePT. De har nå hatt over fem tusen kunder, noe som har gjort at de har opparbeidet seg kompetanse og kunnskap om hvordan du skal lykkes med å nå målsetningene dine.

Jeg gleder meg virkelig til fremtiden og å til å sette i gang. Det er dette jeg brenner for! Jeg ønsker så gjerne å hjelpe andre med å nå målene sine. Om det så er å få mer energi, gå ned i vekt, klare den første pull upsen, få en bedre fordøyelse, løfte ti kilo mer i knebøy, eller noe helt annet. For all del, jeg kan ikke gjøre jobben for deg, men jeg kan være der, guide deg, motivere og hjelpe, slik at veien mot målet blir enklest og best mulig. Jeg er rett og slett så glad for at får jeg dele av min kunnskap, energi og trenings- og matglede, og på den måten kan hjelpe deg med å få et bedre liv!

Er det sånn at du har et mål du ønsker å oppnå, har jeg nå et introtilbud på Startpakken hvor du får 900,- i rabatt! Sendt meg en mail på [email protected] eller legg igjen epostadressen din under, så tar vi en uforpliktende samtale. Det er kun jeg og ingen andre som ser mailadressen din om du legger denne i e-post feltet i kommentarfeltet. Du kan også lese mer om meg som coach her.

 

Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Du må jo være en helt rå coach. Med din glede og ditt smil. Du er inspirerende! 🙂

    2. Så gøy!!! Du må være en sykt inspirerende coach å ha!! Lykke til Kristine!! =)=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg