JUL HOS MEG

Altså, jeg trenger trolig ikke si det, men jeg elsker virkelig julen. Pynten, maten, stemningen, samværet. Det er så mye fantastisk med denne årstiden! Selv om julen naturligvis har vært noe bitter etter at mammaen min døde for fire år siden, er fortsatt julen en veldig kjær måned for meg.

Jeg begynte å pynte til jul første desember. Da satte jeg opp adventsstjernen og noen julelys. I dag pyntet jeg ferdig. Ble det ikke koselig?

Alle vennene mine ler seg sikkert i hjel når de ser dette innlegget. Jeg bor i en knøttliten leilighet. Likevel har jeg klart å fylle leiligheten med utrolig mye jul!

Jeg synes at hverdagen rett og slett blir mer trivelig og koselig når det er pyntet til jul!

I år har jeg valgt å gjøre min egen vri på julepynten. Jeg har vært ute å plukket en del granbar og brukt dette i pyntingen.

Jul hos meg ser altså slik ut. Har du pyntet til jul?

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Hihi…. Ja, jeg har gjort det nå. Det var ikke første prioritert. Men er det så nøye da? Hihi…
      Det var utrolig hyggelig å lese. Veldig koselig at du henger med 🙂

    2. Så moro å se en litt annen side av deg. Fint du har det nå i jula. God helg Kristine 🙂

    3. Så kjempe koselig du har gjort det. Håper julen din blir så bra 🙂 🙂

    4. Utrolig koselig – så flink du er til å pynte, Kristine! Veldig julekoselig.

      Jeg må innrømme at jeg lo litt når jeg så hvor utrolig skjevt stearinlysene stod i adventsstaken din, he he. Kanskje litt aluminiumsfolie i bunnen av stearinlyset kan være til hjelp her?

      Må forresten si at jeg har fulgt bloggen helt siden 2008. Utrolig kjekt å følge med deg <3

      Ha en fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg