JULEFROKOST

                                                                                                                                                                                                                                          Inneholder add-linker

God morgen og riktig god mandag ♥ I dag er det en uke igjen til julaften og jeg er i ordentlig julehumør! Jeg startet jeg dagen med en real julefrokost med julesmaker og julemusikk.


Jeg laget min favoritt havregrøt, nemlig havregrøt med egg  og tilsatte julekrydder. Da kokte jeg opp 60 g havregryn med 2 dl melk og 1,5 dl vann. Når grøten er blitt tykk tilsatte jeg 1/3 ts himalaya salt, 1/2 ts kardemomme, 1 ts kanel, 1/3 ts nellik og 1 egg, rørte godt og hadde grøten over i en skål. Da blir grøten kremet og god.


Grøten toppet jeg med kesam, mandler, en halv Barebells mint chocolate proteinbar og et halvt eple i biter. I tillegg ble det et glass melk, en klementin og en julenocco, Nocco juleple.


Jeg satte på spillelisten ‘Julestemning’ på Spotify, tente adventslysene og virkelig koste meg med julefrokosten. Nå er jeg mett, fornøyd og i skikkelig godt julehumør. Dette blir en bra dag altså!

Håper du får en aldeles herlig dag!

Kristine  ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg