KLAR FOR INTERVALLER

                                                                                                                                                                                                    Inneholder add-linker

God morgen dere! Jeg har akkurat drukket en pwo shot, og nå er jeg skikkelig gira. Jeg er klar for intervaller! Det er nok første gang jeg har tatt en pwo shot, og jeg kjenner koffeinet slå inn for å si det sånn! Det skal sies at jeg våknet med ekstra godt med energi i morges, og jeg tror pwo shotten bare toppet isberget!

PWO shot består rett og slett av ingredienser som skal øke prestasjonsevnen. Denne lille saken inneholder en god dose koffein. Koffein er en av de få (lovlige) kosttilskuddene som har bevist å øke både psykisk og fysisk prestasjonsevne.
Planen min var egentlig å ta meg en styrkeøkt, men nå flommer jeg over av så mye energi at jeg skal ta meg en intervalløkt i stedet. Jeg føler meg skikkelig klar for intervaller!

Under Armour sko, Miiego øreklokker og PWO shot.

Intervalløkten jeg planlegger blir slik

– Ca 10 minutter oppvarming.

– Intervaller
90 sekunder hurtig løping + 30 sekunder hvile x 5

75 sekunder hurtig løping + 30 sekunder hvile x 5
60 sekunder hurtig løping + 30 sekunder hvile x 5
45 sekunder hurtig løping + 30 sekunder hvile x 5
30 sekunder spurt + 30 sekunder hvile x 5
15 sekunder full spurt + 30 sekunder hvile x 5
Øk hastigheten noe for hver intervall.

– Trapp ned i 5 -10 minutter.

Jeg har på meg Rockaway tights, Sugar Hill topp og Miiego øreklokker.
Jeg er så klar for intervaller. Nå er det bare å sette i gang!


Kristine♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg