KOSEBOLLE OG BOKLESING

                                                                                                                                                                                                                       Inneholder add-lenker

Hei og god søndakskveld dere ♥ Jeg er fortsatt ikke frisk og har hatt en ordentlig rolig søndag. Den har egentlig ikke bestått av noe mer spennende enn soving og en del timer kontorarbeid hvor jeg svarte og oppdaterte planer og oppsett for mine online pt- kunder. Nå som det er januar, er det også ekstra mye å gjøre som online coach, men det synes jeg i grunn er helt greit, for jeg elsker å hjelpe andre med å nå målene sine og leve et litt bedre liv!

Over til overskriften. I skrivende stund har jeg akkurat satt meg ned med en kosebolle og boklesing. Jeg har vært totalt sengeliggende en uke nå. Selv om jeg fortsatt ikke er helt frisk, gleder jeg meg til å være tilbake på jobb imorgen. Resten av kvelden skal jeg forsøke å lade opp så godt som mulig.

Jeg har akkurat begynt å lese boken Sunn og frisk med sensitiv mage. Kropp, både fysisk og psykisk, og mat og helse, er temaer jeg synes er utrolig spennende og som jeg aldri føler jeg får lært nok om. Denne boken er skrevet med tanke på de med IBS, men boken inneholder også mye informasjon om tarmen generelt og oppskrifter. Så langt er det en lettlest og god bok jeg kan anbefale. Har du noen tips til bøker jeg burde lese, legg gjerne igjen en kommentar.

Kosebolle er noe dere har sett før her på bloggen. Den består oftest av en proteinrik base med meieriprodukter eller proteinpudding, som jeg så topper med masse godt. Dagens kosebolle består av proteinpudding med vaniljesmak som base. Deretter har jeg over en halv Barebells Mint dark chocolate proteinbar i biter, gojibær trukket i sjokolade, peanøttsmør, valnøtter og physalis. Så godt!

Har du forresten smakt gojibær med sjokolade. Det er farlig godt. Jeg er blitt helt avhengig og må ha minst en håndfull hver dag! Det er noe med den seige og søte smaken fra gojibærene som gjør seg veldig godt til det bitre og kraftige fra den mørke sjokoladen. Stort pluss for at både gojibær og sjokolade inneholder masse antioksidanter, magnesium, sink og andre livsviktige næringsstoffer.

En som er fornøyd med kosebolle og boklesing i hvert fall!

Nå logger jeg av og skal nyte resten av søndagskvelden. Håper din søndag har vært bra og at du har fylt på lagrene slik a du er klar for en ny uke! Ha en god søndagskveld. 


Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg