KOST MEG I SOLEN – AVSLUTT UKEN PÅ EN BRA MÅTE

Hei og god søndagskveld dere ♥ Håper helgen har behandlet deg godt. I dag har jeg kost meg i ute med bestevennen. Det var riktignok skyet en del av tiden, men gradestokken viste likevel tjue grader. Selv om solen bare tittet frem litt her og der, var det utrolig deilig å bare sitte ute, nyte litt snacks, se på vannet, puste med magen og bare være. 

Vi kjøpte med oss varm sjokolade, jordbær og druer. Er det forøvrig flere som synes det er rart at det står kaffe på take away koppen med varm sjokolade? Jeg trodde først jeg hadde fått kaffe og ble skikkelig skuffet, helt til damen i kaffebaren forsikret meg om at det var varm sjokolade og ikke kaffe. Hihi… Jordbær og sjokolade er så godt sammen, så det hadde ikke blitt det samme med kaffe! 

For meg er det utrolig viktig å avslutte uken på en bra måte. Uansett hvor hektisk uken har vært eller jo mer jeg har på planen for den kommende uken, må jeg avslutte uken med å koble av. Det kan være at jeg bruker en drøy halvtime på å planlegge uken som kommer, at jeg tar en Kristine-kveld med vin og egenpleie som ansiktsmaske, en lang varm dusj, osv, eller at jeg gjør noe hyggelig og sosialt, slik som i dag hvor jeg koste meg i solen med bestevennen. Det er min måte å resette meg selv på å lade opp til den nye uken.

Jeg vet i hvert fall for min del at hvis jeg starter mandagen med å være overveldet over alt jeg skal gjøre eller sliten etter uken som nettopp var, blir ikke mandagen en bra dag. Slik tror jeg det er for mange av oss. Og blir ikke mandagen bra, har vi lett for å få et negativt syn på hele uken.

Så kjære deg, bruk litt tid på å avslutte uken på en bra måte i kveld. Om det er å slenge deg på sofaen og se noen episoder av favorittserien, å preppe lunsj til de neste dagene slik at du har det klart, opprette en ny spilleliste til treningen din, gå deg en liten tur og la tankene fly, eller noe helt annet. Gjør noe hvor du legger fra deg telefonen, noe som føles godt for deg og som lar hodet ditt koble av. Da skal du se at mandagen din blir litt bedre.
Ha en nydelig søndagskveld videre.

 

Kristine

6 kommentarer
    1. Haha… Kommentaren over. Digger at du faktisk legger ut sånne ekte bilder. Du er flott på alle måter 🙂

    2. Eh.. Hva for en kommentar over her? Alle mager folder seg noe når man sitter uansett hvordan kroppen ser ut. Unødvendig kommentar som jeg synes du kunne holdt for deg selv. Nydelige bilder kristine, så helt herlig ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg