LA SEPTEMBER BLI DIN MÅNED

                                                                                                                                                                                                   Inneholder add-linker

God mandag dere og god andre september. Da er årets første høstmåned i gang. Det betyr at det er faktisk bare er fire måneder igjen av tjue nitten! Satte du deg noen mål i starten av året? Hvordan har det gått med dem?

Nå som sommeren er over, en ny måned er i gang og vi nærmer oss slutten av året, er det en perfekt anledning til å se tilbakeog eventuelt gjøre noen endringer. Enten endre på de målene du har satt deg eller sette deg noen nye mål, og ikke minst; gjøre noen endringer slik at du når målene dine.

Jeg har på meg IcanIwill ombre tights og IcanIwill ombre crop top.

Og hvordan gjør du det?  Start med små endringer. Du kan for eksempel begynne med å ta for deg denne uken. Bruk ti minutter på å planlegge uken som kommer. Skriv ned når og hva du skal trene. Lag en middagsmeny med handleliste. Skriv også gjerne med når du skal legge deg. Søvn er så utrolig viktig. Tenk så igjennom hvordan skal du få inn dette i din hektiske hverdag. Om du for eksempel vet at torsdag blir hektisk og at du muligens ikke rekker å lage middag denne dagen, noter opp at du skal lage en dobbel porsjon med middag på onsdag slik at du bare kan varme opp maten på torsdagen. Finn ut hva som er dine fallgruver og finn så løsninger for dette, hvor du så lager en plan. 

For at det skal bli enklere å følge planen, anbefaler jeg også at du skriver en liten lapp til deg selv om hvorfor du vil nå målet ditt. Ja, hvorfor ønsker du akkurat dette? Hvem vil du være? Når du når målet ditt, hvordan vil det få deg til å følge? Skriv gjerne ned dette detaljert. Få frem positive sider ved målet ditt og de gode følelsene ved å nå målet. På dager hvor du ikke er like motivert, kan du da ta frem denne lappen og minne deg selv på hvorfor du vil nå målet ditt.

Om det er slik at du har som mål om å gå ned noen kilo, gå opp noen kilo, få mer muskelmasse, klare din første pull up, få mer energi, bli sterkere i knebøy, få mindre magevondt, eller noe helt annet som omhandler trening og kosthold, kan jeg hjelpe deg. Jeg er, som du kanskje vet, utdannet personlig trener og kostholdsveileder, og jobber som online coach i ElitePt. Trenger du hjelp eller veiledning, send meg en mail på [email protected]

Ta action. La september bli din måned!

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Takk for gode tips 🙂
      JEg er i barselpermisjon nå, og da er det viktig å planlegge for litt struktur på dagene! Så jeg har laget et “Gode vaner- skjema” Som jeg krysser av på hver dag.

    2. Jeg planla ukens middager i går etter inspo fra deg. Jeg er dårlig på denne middager. Men denne uka skal jeg klare det.

    3. Kan du hjelpe meg med studieteknikk også? Det trenger jeg nemlig. Men jeg skal sette meg mål og jobbe hardt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg