MAGIEN UNDER

                                                                                                                                                                                   Reklame for Hunkmöller

 Dere vet alle at jeg er eksepsjonelt glad i treningsklær. Jeg vil si at jeg går rundt i treningsklær sytti prosent av tiden. Jeg synes rett og slett at det er langt mer behagelig enn en jeans! Treningsklær er noe dere vet, men det dere trolig ikke vet om meg, er at jeg også elsker fint undertøy. Når jeg er ferdig trent, tar jeg oftest en dusj, hopper inn i et sett fint undertøy. Og så gjerne en tights oppå der. Har jeg på meg fint undertøy, føler jeg at jeg kan ha på meg hva som helst av klær og likevel føler jeg meg sexy og fin. Det er hva jeg kaller magien under. Dette er noe jeg blir (kose)ertet for av mine nærmeste venner. At jeg legger så mye tid og penger i undertøy, men andre plagg, som jeans eller bluser, bryr jeg meg lite om. 

Da Hunkmöller tok kontakt og lurte på et samarbeid, takket jeg ja med en gang. Nettopp fordi jeg synes dette med undertøy er så viktig. Selv føler jeg at kvinner som trener mye, har lett for å glemme den sensuelle delen av seg selv. Og her kan flott undertøy gjøre susen! Du har for eksempel sexy juleundertøy og rødt undertøy, eller sexy strømpebukser og stay ups. Dette er veldig fine gaver. Enten det er til deg selv, til en venninne eller rett og slett til kjæresten eller samboeren. Både menn og kvinner får glede av flott undertøy. Lekkert nattøy eller pysjamas sammen med tøfler kan også være en super gave.

Selv har jeg klikket meg hjem loungwear og sexy juleundertøy. For øyeblikket sitter jeg i Reeva settet. Jeg liker den grønne fargen og de glitrende detaljene på blondene. Etterpå skal jeg hoppe inn i joggedressen. Selv om jeg da har på meg en joggedress, føler jeg meg ekstra fin når jeg vet at jeg har på lekkert undertøy under. Jeg sier det igjen; i mine øyne er undertøy magien under. Det gjør så mye for hvordan jeg føler meg.
Er det flere av dere som føler dere ekstra sensuelle og sexy i flott undertøy?

 

Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Har to sett fra Lisa Charmel så liker også undertøy. Men de er jo så dyre at jeg kan ikke ha mer enn to sett. Haha.

    2. Fint undertøy er jeg å avhengig av. Bruker det ikke under treningsklær da 😛 men nå går jeg ikke så mye i treningsklær.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg