MAGISKE ØYEBLIKK

Som mange vet, er jeg opptatt av de små magiske øyeblikkene. Mange synes det er en klisje. Jeg har til og med venner, som synes det er klisje når jeg begynner å snakke om emnet. Men folkens, det er ikke klisje. Det er livsviktig. For hva er egentlig lykke?

Jo, lykke er akkurat hva du gjør det til selv. Livet er hva du gjør det til selv. For all del, ingen går rundt super happy hele tiden, ei heller jeg. Noen dager er kjipe og utfordrende, men hvis man ikke klarer å sette pris på de små øyeblikkene, hva er egentlig livet da? Da har det lett for at man havner i en negativ tankespiral hvor livet føles trist og komplisert. Dere, det er de små øyeblikkene, sm gir glede og mening med livet. Hver eneste dag er fylt med dem, det gjelder bare å åpne øynene å se dem.

Så i dag, kjære deg, oppfordrer jeg deg til å se dem. Ja, det er lett å overse dem i vår hektiske hverdag, men min deg selv på at de er der og se aktivt etter dem. Da skal du se at det dukker opp langt flere enn du forventer. Ha en nydelig torsdag!

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Beate
      Å, gode snille deg <3 Vi må jo ta vare på det livet vi har her og nå.
      Uff, leit å høre at du er dårlig. Jeg sender deg en stor god bedringsklem og håper du kommer deg fort <3

    2. Hei vakre, gode deg! <3 Såååå enig, og det er langt ifra en klisje… Det er jo som du sier, de små hverdagslige tingene/hendelsene det er absolutt mest av! Kan ikke bare gå å glede seg til kun julen, sommerferie liksom! Haha!
      Da hadde livet blitt litt trist altså! Jeg har en veldig dårlig dag i dag, men allikevel gleder jeg meg over at det er varmt og soool i dag, så jeg skal ut å nyte solstrålene når de först er her! Digger deg! Stor klem til deg, skjönne! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg