MANDAG OG EN FINISHER

                                                                                                                                                                                        Inneholder add-linker

Hei og god mandag godtfolk ♥ Nok en uke er i gang! Etter julebord og litt vel mye hygge og avslapping i helgen, kjente jeg at jeg var tung i kroppen i dag. Akkurat som om kroppen ikke helt kom i gang. I håp om å våkne og få litt endorfiner, dro jeg rett på trening etter jobb. Den vanlige styrkeøkten var ikke fristende, så jeg valgte å kun trene hip thrust og stående roing, før jeg så gikk over til en finisher. En finisher er en slags avslutning på treningsøkten som er ekstra intensiv og hvor du får opp pulsen. Du kan gjøre en finisher både ved hjelp av styrkeøvelser og / eller kondisjonstrening. I dag gjorde jeg en kombinasjon av disse to. Da våknet kroppen ordentlig, for å si det sånn!


Mandag og en finisher

⋄  15 ground to overhead med manual
du starter med manualen på bakken og løfter den så helt opp til du har hendene strakt over hodet
⋄ 15 thrusters med manualer
her gjør du en manual i hver hånd og gjør knebøy og skulderpress i samme bevegelse
⋄ 15 mountain climber på hver side
stå i plankeposisjon, stram magen og ta ett og ett kne inn mot motsatt albue
⋄ 15 burpees

Gjennomfør 4 runder, så raskt som mulig.
Det høres kanskje ikke så tungt ut, men jeg skal love deg at finisheren er langt mer intensiv enn det ser ut som. Pulsen bruste når jeg var ferdig. Deilig altså!

Jeg har på meg Bronx topp, Rockaway tights og Adidas sko. 

Prøv deg gjerne på en finisher om du vil avslutte økten din med litt ekstra svette og puls, eller om du bare vil ha en rask kjappis denne uken. 
Håper mandagen din har vært bra og at du får en finfin uke. Make the best of it!

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Hvor trener du der det er lov å ha på seg dette? Kjempefint! Treningssenteret mitt har fått så utrolig strenge kleskoder, kan nesten ikke bruke noen av overdelene mine mer.. :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg