MANDAGSØKTEN GJENNOMFØRT

God mandagskveld dere. Mandagsøkten er akkurat gjennomført for min del! I dag ble det en rask fullkroppsøkt.

Etter en lang kontordag, hadde jeg mest lyst til å droppe treningsøkten min. Når jeg sitter for lenge foran pcen, slik som i dag, blir jeg helt ør i hodet og har mest lyst til å bare slenge meg på sofaen! Sofaen hjelper ikke akkurat på energien, det vet jeg, så jeg tok en real power -samtale med meg selv og dro på trening. Jeg sa til meg selv at jeg bare skulle gjennomføre et par øvelser. Jammen ble det ikke seks øvelser og en ganske god treningsøkt!

Mandagsøkten så slik ut
– Benpress med bred benstilling
4 sett x 8 repetisjoner
– Nedtrekk i apparat
4 sett x 8 repetisjoner
– Gående utfall
3 sett x 10 repetisjoner
– Push ups
3 sett x 15 repetisjoner
– Strak mark med kettelebll
2 sett x 20 repetisjoner
– Revers flyes
2 sett x 15 repetisjoner

Det er så utrolig deilig å starte uken med en treningsøkt. Det setter standarden for resten av uken. I just love it!
Mitt tips til deg i dag, er å få inn mandagsøkten. Det gjør noe med resten av uken. Enten om det er en joggetur, en tur på i styrkeavdelingen, en zumbatimbe, en power walk med en venn, en yogaøkt på stuegulvet, eller noe helt annet. Trening og aktivitet kan være så mangt! Gjør en form for aktivitet i dag og jeg er sikker på at du vil føle deg litt bedre og at uken din blir hakke bedre!

Jeg håper du får en fin mandagskveld og en helt super uke. Og om du ikke får trent i dag, vel da kommer det en dag imorgen også.  Verre er det ikke!

 

Kristine  ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg