MANDAGSOPPMUNTRINGEN

Riktig god, god mandag dere ♥ Jeg har akkurat drukket kaffen min og er nå veldig peppet og klar for en ny uke, derfor vil jeg komme med en mandagsoppmuntring for å peppe deg også!

⋄  Drikk kaffe. Eller en kopp te, en latte, eventuelt en Nocco om du trenger litt ekstra koffein og energi. 

⋄  Skriv ned tre ting du er takknemlig for akkurat i dag. 

⋄ Sett deg et mål. Det kan være hva som helst som å komme ajour med mailboksen, ringe en venninne du ikke har snakket med på lenge, lage deg en sunn og næringsrik middag, ta deg en treningsøkt eller noe helt annet. 

⋄ Vær fokuset og positiv.

⋄ Glem at det er mandag. Mandager kan være kjipe. Tenk heller at det bare er en ny dag. En ny dag hvor du er heldig som våkner opp i livet og har fått mulighet til å leve nok en dag. 

⋄ Smil til deg selv hver gang du ser deg selv i speilet. 

⋄ Uansett hvilke utfordringer du møter gjennom dagen, fortell deg selv at du kan få det tilt. Jeg lover deg at du kan få til det meste!

⋄ Og du. Husk at du er en fantastisk skapning.

Med denne mandagsoppmuntringen, håper jeg du ble litt mer klar for å lage deg en fantastisk mandag og en skikkelig bra uke!

 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Frøken M
      FOr en utrolig hyggelig kommentar å lese. Tusen hjertelig takk. Ble glad når jeg ser at du har begynt med det. Det gjør virkelig noe med tankesettet om morgenen. Ha en strålende uke videre og igjen; tusen takk 🙂

    2. Så kjekt innlegg. Har oppdaga bloggen din og lese mykje der i helga. Til og med starta med takksemd-bok igjen! Hadde det for 20 år sidan. No syns eg den trengdest att .. for litt skifte av fokus.
      Ha ei god veke 🙂 du inspirerar meg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg