MANDAGSTANKER – DETTE BLIR EN SKIKKELIG BRA UKE

Hei og riktig god mandag dere ♥ Jeg sier yes for mandag og ny uke. Jeg tror nemlig at dette blir en skikkelig bra uke!
Jeg har jobbet mye med tankene mine for å lære å like mandager. Før var jeg nemlig en av dem som hatet denne dagen, men nå elsker jeg mandager! Mandag er som en ny notatblokk med blanke ark hvor jeg kan fylle sidene med akkurat det jeg ønsker. Jeg har en blank uke fremfor meg og følelsen av at jeg selv er ansvarlig for å fylle disse dagene ,og de blanke sidene i notatboken, er ganske så deilig!

Det mange glemmer er at vi selv kan bestemme om dagen, ja uken vår, blir bra eller ikke. Din innstilling og hva du sier til deg selv, avgjør i stor grad hvordan dagene dine og uken din blir. Velger du å forsøke og fokusere på de positive tingene, altså å tenke på det du gleder deg til denne uken og hva som er bra, kan jeg love deg at uken din blir mye bedre. I stedet for å stå opp, tenke at du er trøtt, det blir en lang dag og at det eneste du gleder deg til er helgen og fri, forsøk å finne små gleder med dagen i dag. At det blir godt med morgenkaffen. At solen skinner fint. At du gleder deg til å se en episode av favorittserien senere. At du skal ha en god middag. At det lukter deilig vår ute.

Selv gleder jeg meg til å komme meg på trening. I dag har jeg godt med energi og har følelsen av at det blir en skikkelig god økt! Jeg gleder meg til å møte en venninne over en kaffekopp. Og jeg gleder meg til å se siste episode av Bad Summer i kveld. I tillegg gleder jeg meg over solen som skinner ute. At jeg har god helse. At jeg har familie og venner rundt meg. At jeg har tak over hodet og en seng og sove i. Ja, det er egentlig ganske mye jeg gleder meg over.
Bestem deg for at dette blir en skikkelig bra uke! For ja, jeg har troen. Det blir det!

 

Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Beate
      Hei, herlige du. Jeg må bare sende deg en stor klem gjennom skjermen. Jeg rett og slett elsker dine fantastiske kommentarer. Tusen hjertelig takk Beate <3 Vi avgjør jo så mye etter hva vi sier og tenker. Høres ut som du har masse å være takknemlig for og glede deg over. Da må jo uken din blir bra. Håper det. God klem til deg 🙂

    2. Hei skjønne! ❤️ Først og fremst: så kult at du naila det løpet i helgen! Alltid deilig å føle på litt GOALS!!! Goood følelse! Og jeg digger hvordan du omfavner mandager! Positivitet lenge leve altså! Det er ALLTID noe å glede seg over! Hver dag! Selv er jeg glad for at jeg våknet i god form i dag! Som ikke er en selvfølge ang kronisk sykdom! Jeg gleder meg over den første kaffekoppen, min faste deilige havre grøt med mye godt i, dagens deilige middag, kveldens deilige treningsøkt! Så ja, det blir ikke så værst dette! 😉 Stor mandagsklem til deg vakre menneske! Du er så god! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg