MIAMI OG NEW YORK HERE WE GO

Jeg kan nesten ikke tro det. I skrivende stund sitter jeg på Gardermoen og hvert øyeblikk går flyet til Miami. Jeg skal til Miami dere! Og jeg skal til New York!

Det er knappe to uker siden jeg bestilte meg denne spontanferien. Med den korte tiden, tror jeg ikke at det har rukket å gå opp for meg at jeg skal reise. Men nå sitter jeg altså her, men en kaffe i hånden på Gardemoen og skal til å dra til Miami og så New York. Yes, som jeg gleder meg!

Jeg blir i Miami i seks dager, før jeg så drar 5 dager til New York. I Miami har jeg booket meg en leilighet rett ved stranden. Der skal jeg kose meg med sol, avslapping, god mat og en treningsøkt eller to. V*ret er meldt strålende! Det skal bli så godt å kjenne solen mot huden og få noen fregner på nesen igjen.

I New York bor jeg hos en venninne. Jeg har planer om å se på alle de spennende menneske, gå over Brooklyn bridge, oppdage Soho, teste en ny treningsform og drikke vin på en av New Yorks hippe rooftop bars, som The Peninsula.

Har du et, eller for den saks skyld tre, Miami eller New York tips til meg? Legg dem gjerne igjen. Det vil gjelde reisehjerte mitt. Vi snakkes i Miami!

 

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg