MIN TIMEPLAN DENNE UKEN

God mandagsmorgen ♥ Håper helgen har vært bra. Jeg har hatt en utrolig avslappende og deilig helg. Det var etterlengtet og noe jeg trengte. Nå er batteriene ladet opp og jeg er klar for en ny uke. Her er timeplanen min denne uken.

I går var jeg forøvrig på en nydelig liten gåtur opp Skaugumsåsen. Bildene er derfra. Selv om været ikke var det beste, det var grått og trist, er dette absolutt en tur jeg kan anbefale for alle som bor i Oslo- og Akershusområdet. Det er første gang jeg har gått der og jeg kommer helt klart til å gå der igjen. En enkel liten topptur som passer både for liten og stor.

⋄ Mandag
En real arbeidsdag. Morgen og formiddagen består av dagvakt som sykepleier.
Etter jobb drar jeg rett på trening. Mandag gjør jeg oftest det jeg føler for, men jeg tror det blir en styrkeøkt på hele kroppen.
Resten av kvelden blir det middag og kontorjobb med mine online coaching kunder.

⋄ Tirsdag
Dagvakt som sykepleier.
Trolig treningsfri.
På kvelden skal jeg ut å spise sushi med en venninne.

⋄ Onsdag
Evalueringer og kontorjobb med online coaching kunder og ElitePT mens jeg drikker x- antall kopper kaffe. Jeg koser meg så med denne jobben!
I elleve – tolv tiden tar blir det en treningsøkt. Nok en fullkropp styrkeøkt.
Middagsbesøk av en venninne før kvelden avsluttets med online coaching arbeid.

⋄ Torsdag
Time hos gynekolog. Alle kvinner der ute, husk å #SjekkDeg for livmorhalskreft.
Rundt ellevetiden har jeg en treningsavtale med en kompis. Da kjører jeg det han ønsker å trene.
Online coaching arbeid.
Middagsbesøk av en venninne før kvelden avsluttets med me-time, en god bok eller NetFlix, tente lys og et glass vin.

⋄ Fredag
En rolig morgen med kaffe før det bærer på trening. Nok en styrke fullkroppsøkt.
Online coaching arbeid.
Lage en ekstra god lunsj.
Kveldsvakt på legevakten.

⋄ Lørdag
Sove litt ekstra lenge.
Formiddagen er nok så åpen enn så lenge. Det blir nok en treningsøkt, online coaching arbeid, kanskje en bakerunde og en god middagslunsj. Når jeg jobber kveld, liker jeg å lage meg varm middagsmat til lunsj ettersom jeg spiser matpakke på jobb.
Kveldvakt på legevakten.

⋄ Søndag
Dagvakt på legevakten.
Forhåpentligvis opphold og en gåtur etter jobb.
Avslapping, god mat og film med bestissen på kvelden.

Da er det bare å sette igang. Håper du får en super start på uken og en riktig så bra mandag!

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Oda
      Jeg har ingen plan, så da får jeg eventuelt legge ut når jeg har hatt en treningsuke. Denne uken ble riktignok litt andreledes da det ble hvile på mandag, og en liten wod i går. Så ting går ikke alltid etter planen! 🙂

    2. Kan du ikke legge ut eksempel på en treningsuke iom at du har flere fullkroppsøkter? 🙂 Hva slags type øvelser du gjør da de ulike dagene.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg