MITT TO SPLITT TRENINGSPROGRAM TIL UKEN

Jeg har akkurat planlagt ukens trening. Nå som jeg har begynt på yoga, må jeg planlegge treningen mer. Jeg er ikke akkurat yogafrelst, så for at jeg skal få gjennomført yogaøktene, må jeg planlegge det.  Denne uken ønsker jeg å få til to yoga økter, en fullkroppsøkt, enunderkroppsøkt og en overkroppsøkt. Jeg tenkte at jeg skulle dele mitt to slitt treningsprogram med dere, altså underkroppsøkten og overkroppsøkten.

Mitt to splitt treningsprogram til uken

⋄ Underkroppsøkten
– Knebøy
4 sett * 6 repetisjoner
– Gående utfall
3sett * 8 -10 repetisjoner
i supersett med

– Strak markløft
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– Hip thrust med stang
3 sett *10 -12 repetisjoner
i supersett med

– Frog pumps med manual
3 sett *12 -15 repetisjoner

⋄ Overkroppsøkten
– Pull ups
3 sett * maks antall
– Stående roing med bred grep
3 sett * 8 -10 repetisjoner
i super sett med

– Benkpress
3 sett * 8 -10 repetisjoner
– Skulderpress med manualer
3 sett * 8 -10 repetisjoner
 i supersett med
– Omvendt flyes

3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Bicepscurl
2 sett * 8 repetisjoner
i super sett med
Fransk press
2 sett * 8 repetisjoner

Du kan velge om du vil trene gjennom programmet slik som meg, ved å for tilsette en fullkroppsøkt eller to, eller du kan trene dette programmet to ganger i løpet av en uke slik at du trener underkropp, overkropp, hviledag, underkropp, overkropp, og da får fire styrkeøkter i uken. Om du tester treningsprogrammet, tagg meg gjerne på instagram @kristine_aure. Det er så hyggelig å se dere tester øktene mine.
Ha en fortsatt herlig søndag. 

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg