NEW YORK NEW YORK

New York er helt magisk dere. Jeg har vært der en gang før og nå skjønner jeg virkelig hvorfor jeg ville tilbake. New York er absolutt byen som aldri sover. Det er vanskelig å forklare, men det er en by som gir deg mase energi og som kan være avslappet, samtidig som den kan gjøre deg utmattet fordi det konstant koker over. Har du ikke vært her, er det vanskelig å forstå. New York må bare oppleves!

Dagen i dag har ikke startet enda, så jeg legger med noen bilder fra jeg trasket over Brooklyn bridge i går. Strålende sol og blå himmel. Det var så vakkert! I dag går turen til Central Park og Soho. Central Park har jeg allerede forelsket meg i. For en nydelig park!

Jeg kjenner at jeg er fylt med masse inspirasjon, samtidig som jeg er litt tom i topplokket etter alle inntrykkene. Det å bare tusle rundt på egen hånd, meg og kameraet. Det gir meg så mye! Jeg synes faktisk New York er best å oppleve alene. Nå er jeg riktignok her med en venninne. Eller rettere sagt; en av mine beste venninner bor i New York. Så jeg er på besøk hos henne. Men jeg synes likevel det beste er når jeg får oppleve byen alene. Å tusle rundt slik som i dag, suge opp absolutt alle inntrykk, dufter og den spesielle New York stemningen.

Når du går rundt i denne byen må du bare trekke på smilebåndene. Det er så utrolig mange spennende og spesielle mennesker overalt. Det er veggkunst, statuer og andre utforminger hvor enn du går. En helt unik by som fyller deg på så mange måter. Det finnes nok ikke en mer inspirerende by enn New York!

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg