NY LEILIGHET, FLYTTEKAOS OG BURSDAG

                                                                                                                                                                                                 Inneholder add-linker

Hei og riktig god ettermiddag ♥ Siden sist har jeg rukket å flytte inn i ny leilighet, startet et flyttekaos og hatt bursdag. Jeg fylte til og med tretti år! Ikke at det er så lenge siden jeg snakket med dere sist, men siden mandag har det altså skjedd både det ene og det andre.

Mandag flyttet jeg altså inn i ny leilighet. Og i går hadde jeg bursdag og fylte tredve. Herlighet så fantastisk det var å våkne i går morges! Ikke bare våknet jeg opp i ny leilighet, jeg våknet opp til sol, samt at det var min tredveårsdag. Er ikke det tidenes bursdagsgave, dere? En leilighet. Jeg kan i hvert fall med hånden på hjerte si at jeg er strålende fornøyd!

Nå har jeg sovet her i to netter. Den første natten skjedde det noe morsomt. Omtrent midt på natten våknet jeg å måtte tisse. I min tidligere leilighet er toalettet rett utenfor soveromsdøren og soverommet var veldig lite. Jeg er så vant til å gå denne veien. Når jeg jumpet ut av sengen i går natt, gikk jeg ut soveromsdøren, snudde meg til høyre og forsøkte å gå inn en dør som ikke var der. Jeg gikk rett inn i veggen! Jeg følte meg rimelig dum der jeg stod, naken, med pannen inn i veggen, halvsovende og skjønte ingen verdens ting. Det tok meg noen sekunder før jeg skjønte hva som skjedde og hvor i all verden jeg var. Hihi. Jammen, godt jeg ikke har kamera i leiligheten. Jeg skulle likt å se den episoden i reprise!

I skrivende stund sitter jeg i sofaen og bare nyter. Dagens antrekk består av et skikkelig koseantrekk. Jeg har på meg Slounge genser HER og Slounge bukse HER, sokker fra H&M, Double pendents kjede HER, arvet ringer fra bestemor og mamma. Mini hoops HERog Scrunchies HER. Solen skinner inn stuevinduet og det bare kjennes skikkelig deilig!

Det ble ikke den største feiringen i går. På dagen var jeg på jobb og på kvelden stod jeg over pappeskene. Så det var kanskje tidenes minst festlige tredveårsdag. Likevel storkoste jeg meg. Det er noe helt eget med å kjøpe seg leilighet, pakke ut og gjøre det slik en vil ha det. Jeg tok et glass vin, koste meg med rolig musikk og danset rundt mens jeg stod midt i flyttekaoset.

Jeg kan nesten ikke tro at jeg ikke lenger er i tyveårene. For å være helt ærlig, føler jeg meg ikke så voksen! Mange er redde for alderdommen og gruer seg til å komme i tredveårene. Jeg er stikk motsatt. Jeg har aldri hatt det så bra som jeg har det nå. Jeg er trygg på meg selv, jeg har stabil økonomi, jeg har min egen leilighet – woop woop  – ja, jeg er fortsatt høy på ny leilighet, og livet er generelt ganske bra. Jeg føler at livet blir bedre jo eldre man blir. Husk at alderdommen er hva man gjør det til. Jeg storkoser meg i hvert fall så langt.

 

Kristine ♥

16 kommentarer
    1. Så fint det ser ut hos deg. Håper du viser mer. Lykke til med flyttwkaoset 🙁

    2. Anonym
      Ønsker ikke å oppgi eksakt adresse, men det er omtrent i Sandvika sentrum, der jeg ville bo, bare litt i utkanten så jeg har skog fra balkongen.
      Jeg har både fast jobb som sykepleier i tillegg til at jeg er selvstendig næringsdrivende. Egenkapital og å være gjerrig med hva en bruker penger på, er mitt beste tips. Ser banken at du er dyktig til å spare, til tross for at du ikke har en hundreprosent fast jobb, noe jeg ikke har, opplever jeg at de er enklere å ha med å gjøre når det kommer til.
      Og tusen takk 🙂

    3. Beate
      Tusen hjertelig takk søte deg <3 Ja, alder er jo fantastisk. Skjønner ikke hvorfor alle frykter det?!?!
      Håper din uke har vært bra. God klem <3

    4. Gratulerer. Kan du vise mer fra leiligheten din? 🙂 interiør og sånt? 🙂

    5. Hvor har du kjøpt leilighet?
      Og har du noen tips for å få lån med varierende inntekt (eller du har kanskje fast jobb nå?)
      Gratulerer med kjøpet 🙂

    6. Gratulerer så mye med dagen i går!!! Hurra!!! 😀 Velkommen inn i tredve åra! 😉 Ja, det er faktisk hærlig å bli eldre! Jeg føler på det på samme måte! Mye tryggere på meg selv på alle vis! Det føles så godt! 😀 Feiring eller ei, det hørtes ut som en hyggelig kveld! Feiring senere kanskje? Kos deg i ny leilighet! Yeeei! Stor klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg