ONSDAGSINTERVALLER

Jada, energien har fortsatt. Det er så deilig. Etter noen uker med laber energi, er det fantastisk å føle at jeg kommer meg tilbake til meg selv igjen. Imorgen skal jeg også ta nye blodprøver for å se hvor stoffskifte mitt og antistoffene mine nå ligger. Med tanke på at energien øker, regner jeg med at stoffskiftet også har økt. Jeg krysser fingrene!

Med denne energien, ble jeg fristet til å løpe intervaller. Da ble det en runde onsdagsintervaller i morges. Denne økten tok omtrent tretti minutter. En rask, men likevel veldig effekt intervalløkt som får trent hjertemuskulaturen. Jeg har løpt intervallene. Du kan også gjøre intervallene på en sykkel, ellipsemaskin, romaskin eller lignende. Bare veksle mellom hard innstas og hvile.

Onsdagsintervaller

Varm opp i 5 -10 minutter. Start med rask gange og øk så intensiteten til rask jogging.

Intervaller
Løp i 1 minutt – hvil så i 45 sekunder
Løp i 45 sekunder – hvil så i 30 sekunder
Løp i 30 sekunder – hvil i 20 sekunder
Spurt i 15 sekunder

Ta 1 minutts pause hvor du går. Gjenta så hele prosessen.
Gjør totalt 4 – 5 slike runder.

Trapp ned i 5 -10 minutter.

En effektiv og god intervalløkt som fikk meg i skikkelig godt humør. Gode onsdagsvibber til deg!

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg