ONSDAGSØKTEN – EN SUPERSETT ØKT MED KETTLEBELLS

                                                                                                                                                                                       Inneholder add-linker

Hei kjære deg. Har du trent i dag? I dag ble treningsøkten min helt annerledes i enn planlagt. Da jeg kom på trening, hadde jeg i utgangspunktet godt tid og bestemt meg for å ta en tung styrkeøkt med baseøvelsene knebøy, markløft, chins og benkpress. Idet jeg kom inn døren på treningssenteret møtte jeg en venninne. Hun hadde et sterkt behov for å prate. Vi stod en drøy time pratet vi,  mens vi slapp noen tårer og jeg forsøkte å komme med noen gode råd. Da fikk jeg plutselig veldig dårlig tid på trening! Men sånn er det noen ganger. Livet kommer i veien. I dag var det rett og slett mer behov for at jeg var en lyttende og god person, fremfor at jeg fikk den planlagte styrkeøkten. That’s okay.

Jeg gav meg riktignok ikke av den grunn. Da ble det bare en alternativ økt, en supersett økt med kettbells. Som du kanskje har sett på min instagram story, @kristine_aure, supersatte jeg to og to øvelser slik at det skulle gå raskt. Onsdagsøkten så slik ut:

– Bulgarske utfall
3 sett x 12 repetisjoner
supersett med
– Enarms stående roing
3 sett x 10 repetisjoner
– Frog pumps 
3 sett x 15 repetisjoner
supersett med
– Enarms skulderpress
– Rumens markløft
2 sett x 12 repetisjoner
supersett med
– Opptrekk
2 sett x 12 repetisjoner 

Alle øvelsene ble gjort med kettlebells. 

Jeg har på meg Rockaway tights, Texture singlet, Braid sportsbh, Adidas sko, og Knee support. Årsaken til at jeg bruker knebeskyttere er rett og slett fordi jeg synes det er veldig ubehaglieg når knærne dunker ned i bakken under gående utfall. For kneet skal helt ned i underlaget slik at man får full bevegelsesbane.

Og ja, jeg innser at jeg ser litt corny ut på disse bildene, men i dag var jeg tydeligvis ikke veldig fotogen. Sånn er også livet av og til, og det er okay det også. 

 

Kristine ♥

2 kommentarer
    1. Du er god. Jeg hadde trent og sagt til venninna at vi kunne snakkes etterpå. Lol.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg