OPPLADNING TIL BARSKINGEN

God lørdagsmorgen dere ♥ Akkurat nå sitter jeg med oppladning og skikkelig sommerfugler i magen. Hvert øyeblikk skal jeg nemlig avgårde til Rakkestad for å delta i Barskingen OCR-løp!

Altså, jeg er nesten flau over hvor mye jeg gruer meg. Det er en ting å være spent og kjenne sommerfulger i magen, men nå sitter jeg faktisk her med en stor klump i magen og gruer meg ordentlig! Nå er det mer negativ spenning enn positv. Jeg forsøker likevel å roe meg selv ned, puste dypt med magen og tenke at det går som det går. Hvem er det jeg prøver å imponere liksom? Jeg har meldt meg på fordi jeg tenkte det kunne være morsomt samt at jeg har godt av å gå litt ut av komfortsonen.

Oppladning til dagens løp består av kokte egg med tomat, agurk og salt, havregryn toppet med eple, gresk yoghurt, kanel og sukringold, samt en stor kopp kaffe. Kaffen er riktignok koffeinfri. Jeg vil heller ha koffeinen til gode og tar meg en Nocco rett før løpet.

Yes, jeg tvinger frem et smil og skal forsøke å gjøre det beste ut av situasjonen. Det blir sikkert kjempe moro bare jeg kommer i gang. Og det er jo ikke noe å være redd for. Det verste som kan skje er jo at jeg ikke klarer et hinder, og da er det bare å ta en strafferunde istedet!  Jeg tror faktisk jeg skal ta meg en 5 minutters meditasjonsrunde når jeg har spist opp. Bare for å roe ned meg selv og nærvene mine. Herlighet som jeg gruer meg nå! Ønsk meg lykke til!

 

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg