PÅ TRENING

                                                                                                                                                                                              Inneholder add-linker 

⋄ Har jeg på meg
Rockway tights, Astoria topp, Highbridge genser og Under Armour sko. Denne tightsen er så utrolig behagelig! Høy på livet, veldig strechy og sitter som støpt. En favoritt for tiden. I tillegg er Astoria en favoritt. Jeg har den i mange fager, blant annet rosa, sort og burgunder, mens jeg sikler på den lilla varianten!

⋄ Gjør jeg
Aller helst tunge chins. Etter en periode hvor jeg ikke har trent med tunge vekter, er det så deilig å løfte tungt igjen og jeg synes det er helt magisk å løfte meg selv opp med ekstra vekter i beltet!

⋄ Er jeg opptatt av
Å rydde etter meg. Er det flere som synes det er irriterende å måtte løfte av en haug med vekter før du kan starte med din egen trening? Folkens rygg etter dere! Det kan jo sees på som ekstra trening som gjør deg ekstra sterk!

⋄ Må jeg ha med meg
Minibands. Skal jeg trene ben, varmer jeg alltid opp med et par aktiveringsøvelser på rumpe med minibands. Jeg liker også å bruke dem på knebøy og hip thrust for ekstra rumpekontakt. Stort sett bruker jeg booty loop band, dette har mye motstand og gjør øvelsene mye tyngre, om jeg skal trene rumpe, mens jeg bruker vanlige mini bands til oppvarming.

⋄ Hører jeg på
Now is the time, club mix, Discotronic. Denne gikk på repeat i dag.

⋄ Drikker jeg
Nocco. Dere vet jo at jeg er Nocco avhengig. For tiden går det mye av Passion. I tillegg har jeg alltid med meg vann.

⋄ Liker jeg best
Å trene alene. Ja, det er veldig koselig å trene med noen av og til, men aller helst vil jeg trene for meg selv. Trening er tanketerapi for meg. Trener jeg med noen, får jeg ikke denne mentale utblåsningen.

⋄ Avslutter jeg med
Å gi meg selv et klapp på skulderen. Rett og slett fordi jeg har gjort noe godt for meg selv. Ofte avslutter jeg også med en proteinbar. Det blir både en liten belønning, samt litt påfyll av næring etter økten. I dag ble den nye Barbells lemoncurd withe chocolate baren. Veldig god!


Kristine ♥

4 kommentarer
    1. Kjøpte den tightsen da jeg var på tur til Sverige for to uker siden. Sykt digg tights. Har den i svart da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg