PÅSKEFERIE

                                                                                                                                                                                            Inneholder add-linker

God lørdag dere ♥ Da har jeg tatt på meg den gule toppen og er klar for påskeferie! Er det flere enn meg som har startet på ferien? Jeg har fri i frem til skjærtorsdag, men så jobber jeg selve påskehelgen. Eller, nå er det jo slik at i mitt yrke, som online coach, har jeg aldri helt fri. Så det blir fort en time eller to med arbeid hver dag i ferien, men det er helt greit. Det gir meg så mye energi og glede, så jeg ser på jobben som online coach mer som en hobby enn som en jobb. 

Nå skal jeg hvert øyeblikk dra på fjellet, nærmere bestemt Valdres. Der blir jeg til onsdag. Jeg gleder meg til noen rolige dager med hvilepuls, hyttekos, kvikklunsj i solveggen og skiturer. Det skal bli skikkelig deilig! Jeg har jobbet masse de siste ukene og kjenner at jeg virkelig trenger noen sammenhengende dager fri. Som jeg gleder meg!

Jeg har på meg BetterBodies tights, BetterBodies topp, Betterbodies gensersko fra UnderArmour og solbriller fra RayBan.

Turen opp er ganske lang, jeg skal nemlig ta bussen. Den tar nærmere tre timer. Muligens lenger med tanke på påskeferie og trafikk. Jeg har pakket med meg litt ekstra kos, nemlig Nocco, Barbells proteinbar og klementiner. God snacks og podcast på øret. Da blir bussturen ganske så bra.

Håper du får en nydelig lørdag. Påskeferie eller ei, får du nyte dagene. Jeg ønsker deg en skikkelig deilig, avslappende påske med mennesker du er glad i, sol, godis og hygge. Vi snakkes snart!

 

Kristine ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg