PODCASTFAVORITTER I SOMMER

                                                                                                                                                                                         Inneholder add-linker

Sommer og ferie for mange. Kanskje har du funnet hvilepulsen og har ekstra god tid? Det håper jeg for dere alle i sommer. For min del, har jeg ikke ferie, men jeg nyter jo sommeren likevel. Livet føles ekstra godt på denne tiden av året, når dagene er lengre og det er varmere i luften.

I dag tenkte jeg å dele mine podcastfavoritter med dere. Jeg hører mye på podcasts. Enten det er når jeg er på vei til jobb eller andre avtaler, går meg en tur eller ligger på stranden. Selv på trening har jeg av og til podcasts på ørene. Før måtte jeg ha musikk, men nå har jeg synes det har vært deilig med podcasts når jeg trener styrke av og til. Fordi jeg synes helse generelt er veldig spennende, omhandler de fleste podcastene jeg hører på trening, kosthold eller mental trening i en eller annen form. 

Bildet er fra jeg satt og nøt en podcast mens jeg ladet opp til en treningsøkt med en Nocco i helgen. Det var så deilig i solen! Jeg har på meg Rockaway tights, Adidas sko, Victory topp, Med sup bh og Miiego hodetelefoner.

Mine podcastfavoritter i sommer

⋄ Why won’t you date me? 
Kanskje den eneste podcasten jeg hører på som ikke omhandler trening, kosthold, helse eller mental trening. Dette er bare en skikkelig jentepodcast som alltid får meg til å le. Hosten Nicole prater om dating i dagens samfunn, apper, forhold, sex og lignende. Når jeg hører på denne føler jeg egentlig at jeg prater med en venninne. En morsom podcast, spesielt om du nylig har hatt en dårlig date. 

⋄ AFPT
Denne podcasten oppdaget jeg for ca 1 måned siden. Det er en relativt ny podcast og det blir spennende å følge med her fremover. Podcasten hostes av Espen, grunnleggeren av AFPT – akademiet for personlig trening, og hans kone Kine. Jeg har vært på flere foredrag med Espen. En veldig klok man innenfor helse og trening, som jeg har stor respekt for. De tar opp forskjellige temaer som rumpetrening og kroppsfokus. Her får du både kunnskap som at du får drøftet noen tanker rundt alt helsefokuset. En lett forståelig podcast for alle.

⋄ The School of Greatness
Her er det Lewis som er verten. Han er en bestselgende forfatter og tidligere amerikansk fotballspiller. I podcasten intervjuer han forskjellige inspirerende mennesker som alle har gjort suksess på et aspekter i livet, enten det er helse, penger, forskning, business, sport, ja livet generelt. Temaer er alt fra selvfølelse, mental trening, finne meningen med livet, overvinne negative tanker og mye mer. Denne podcasten liker jeg veldig godt. Jeg føler alltid at jeg blir sittende igjen med en god følelse og at den hjelper meg med å utvikle meg bittelitt for hver episode. 

⋄ Matmyter
Nok en relativt nyoppstartet podcast. Her er det Mari og Anette, som begge er klinisk ernæringsfysiologer, som er podcastvertene. De tar opp temaer om kosthold og helse, som brød, faste, sunn grilling og mer. Det er mye rar informasjon der ute når det kommer til helse og mat. Her får du god kunnskap for to fagdyktige jenter du kan stole på.  

Håper du får en ny podcast favoritt. Om du har en podcast å anbefale meg, legg den gjerne igjen i kommentarfeltet.
Ha en fortsatt fin tirsdag!

 

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg