SMÅ DAGLIGE GOOD VIIBES

Det at vi må sette pris på dagen i dag og gjøre det beste ut av det som er her og nå, er noe jeg har skrevet om flere ganger på bloggen. Vi har tross alt bare et liv og vi kan aldri være sikre på at morgendagen kommer. Derfor er jeg opptatt av at hver dag skal fylles med litt magi.

Jeg har noen ting jeg gjør for å få noen små daglige good vibes. Ting som rett og slett gjør at jeg føler meg ekstra bra og glad.


Mine små daglige good vibes

⋄ Jeg tenner alltid et lys når jeg drikker morgenkaffen min om morgenen. Uansett hvor tidlig jeg må stå opp, setter jeg alltid vekkerklokken til å ringe 5 minutter før jeg egentlig må, slik at jeg kan tenne lys, sette meg ned og virkelig nyte kaffekoppen min.
⋄ Jeg er i aktivitet jevnlig. Jeg trener ikke hver dag, men forsøker å i hvert fall være i aktivitet 5 dager i uken. Enten om det er en treningsøkt i stuen eller om det er en gåtur ute.
⋄ Jeg setter av tid til meg selv. Jeg er introvert og trenger egentid. Tid hvor jeg bare kan være meg, slenge meg på sofaen og gjøre ingenting. Det skriver jeg inn i kalender ukentlig, slik at jeg alltid har planlagt egentid.
⋄ Jeg hører på podcast mens jeg vasker og lager mat. Dette er jo ting som jeg må gjøre, og da gjør jeg det litt mer moro med podcast på øret.
⋄ Jeg titter og lar meg inspirere av interiør på pintrest og instagram. Nå som jeg driver med leiligheten min, elsker jeg å la meg inspirere av andre og bruker instagram og pintrest masse for å finne inspirasjon.
⋄ Jeg snakker med de jeg er glad i, jevnlig på telefon. Jeg har ikke så stor vennekrets, men de jeg har forsøker jeg å ta ekstra godt vare på i disse tider og snakker jevnlig med disse.
⋄ Jeg slenger meg gjerne i sofaen og ser favorittserien – som for tiden er power, siste sesong, med ekstra god mat eller noe god snacks. Det gjør rett og slett at jeg koser meg litt ekstra.

Hva gjør du for å få små daglige good vibes?

 

Kristine  ♥

6 kommentarer
    1. 5 minutter meditasjon er drt beste jeg kan gjøre om jeg er litt stressa eller lei meg.

    2. Trening er viktig for meg. Og også å klemme mye på barn og samboer. Det gir meg mest good vibs <3

    3. Jeg gjør så og si eksakt som deg, og er veldig glad i den livsstilen jeg har valgt meg! Hærlig! 😀 Ønsker deg en fortsatt fiiin helg, fine deg! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg