SMART DRUGS AKA NOOTROPICS FOR BEDRE YTELSE

Denne søndagskvelden må jeg bare tipset dere om denne blandingen her, Keto Brainz. Jeg har virkelig lagt min elsk på den! Årsaken er ikke bare smaken, kaffen blir ekstra kremet og god som dere ser på bildet under. Men det jeg liker best med dette pulveret, er hva det gjør med meg, energien og fokuset jeg får. Keto Brainz inneholder nemlig, nootopics eller nootropica som det heter på norsk. Hva i huleste er nootropika, tenker du kanskje. Det kalles ofte “smart drugs” fordi det påvirker hjernen vår på en positiv måte.

Nootropics kommer fra en rekke kilder som aminosyrer, urter og lipider. Nootropics sies å støtte god hjernehelse, konsentrasjon, klarhet, våkenhet, tilstedeværelse og kreativitet.
Keto Brainz inneholder Alpha GPC, Lions Mane, L-theanine og MCT som alle er nootropics. Dette er en skikkelig power boost! I dag morges trengte jeg ekstra energi, jeg var nemlig en tur på byen i går. Jeg tåler verken alkohol eller lite søvn, så formen var ikke tipp topp. For å skjerpe hjernen og våkne kroppen, blandet jeg ut 1 scoop av Keto brainz med kaffen. Det gav et realt power boost! 


Eksempler på nootropics er blant annet MCT, fosfatidylserin, alpha-gpc, ginkgo biloba, ala, L-theanine, dha, L-Carnitine, ashwagandha og rosenrot. Som dere ser inneholder Keto Brainz en blanding med flere nootropics; alpha GPC, lions mane, L-theanine og MCT. ⋄ Alpha-GPC brukes mot nevrologiske sykdommer som Alzheimers og demens, og skal støtte hukommelse, konsentrasjon og læring.
⋄ Lions mane har flere egenskaper. Den kan beskytte med demens, lindre symptomer på depresjon, stabilisere blodsukkeret og støtte nervesystemet. ⋄ L-Theanine kan gi økt mental fokus samtidig som det hjelper deg å slappe av, det kan være med på å styrke immunforsvaret, forbedre søvnen og gi vekttap.
⋄ MCT gir rask energi og er en god enerkilde. MCT kan også redusere melkesyre og gi økt forbrenning.

Hvordan burde du bruke nootropics? Du kan ta nootropics når som helst. Det vanligste er å bruke det når du trenger å forbedre fokuset ditt. Min favoritt er før en tung treningsøkt. Å blande dette pulveret i kaffen som pre-workout gir masse energi og fokus. Har jeg en lang kontordag med online coaching kunder, hender det jeg også bruker det. Jeg blander ut 1 scoop med Keto Brainz i kaffen, jeg bruker Bulletproof koffeinfri kaffe de fleste dagene, men trenger jeg et ekstra boost bruker jeg Bulletproof the mentalist kaffe med koffein.  Min venninne som nylig kjøpte Keto brainz, bruker det hver dag når hun kommer på jobb. Da føler hun at hjernen er on fire og at hun både konsentrerer seg og yter mye bedre enn normalt. 
Jeg anbefaler å teste nootropics og  Keto Brainz om du vil kjenne på ‘smart drugs’ – effekten med ekstra energi og fokus!
Du får 10 % rabatt på alt hos Superstate ved bruken av koden AURE
Kristine ♥ 

5 kommentarer
    1. May Linn
      Det er vanlig pulverkraffe til trakter, presskanne, pour over eller lignende.
      Da kan du glede deg 🙂 Håper du liker den 🙂

    2. Kult med et sånt blandingspulver. Jeg bruker l theanine selv som kosttilskudd i piller på kvelden. Det hørtes spennende ut det her 🙂

    3. Den bulletproof kaffen er det pulverkaffe eller er det sånn som gå igjennom kaffetrakter?

      Har bestilt keto brainz 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg