SMIL TIL DENNE DAGEN

God morgen gode du og god morgen mai ♥ I dag håper jeg du våknet opp med det største smilet du kan få frem. Husk at du bestemmer hvordan dagen utarter seg, og om du starter dagen med en positiv eller negativ tankegang.

Stå opp med en rak rygg og være sikker på at ingenting og ingen vil trekke deg ned. Gjør alltid smilet ditt til en del av antrekket ditt. Et smil er det fineste du kan ikle deg. Sørg for at du bruker det når du gjøre alle oppgavene dine i løpet av dagen og når du kommunisere med andre. Smilet ditt er både et våpen og makt, og selv om noe plager deg, smil likevel. Da vil du også føle mer glede!

Smil om morgen og dagen vil smile til deg. Ha en nydelig onsdag!

 

Kristine ♥

6 kommentarer
    1. Beate
      Herlighet for noen fantastiske ord Beate. Jeg blir helt rørt. Vet egentlig ikke hva jeg skal skrive tilbake til deg annet enn tusen hjertelig takk og at jeg sender deg tidenes største klem. Du skal vite at dine ord betyr utrolig mye. Det er faktisk det at jeg får slike hyggelige ord i blant som gjør det verdt å bruke tiden på bloggen.
      Og angående små putter. I feel you! Når jeg var yngre ville jeg alltid ha silikon, men nå er jeg veldig glad for at jeg ikke har det. Vi med små pupper kan jo gå med utringende flotte topper uten at det ser vulgært ut og vi kan gå uten bh uten at det er noe problem. Dine pupper passer deg perfekt. Som du sier, de er DEG.
      Igjen, tusen takk og god klem <3

    2. Hei skjønneste!❤️ Jeg vil bare si at du deler så utrolig mye bra! Du er ei flott jente med bena neppå jorda, som vet hva man skal fokusere på i livet, siden du har vært borti mye vanskelig selv! Det er så bra altså!!! Bagateller og materialistiske ting er så forbasket uviktig i det store og hele! Åhhh, digger deg sååå!❤️ Som kroppspress f.eks. Jeg har alltid hatt små pupper. Jeg ser at det passer utrolig bra til resten av kroppen min! Jeg er godt trent, slank og fit. Jeg embracer det i stedet for å evt. ønske de hadde vært større f.eks! For det er MEG! «Embrace what you are and have! Not wish for something what is not YOU!» En av mine mottoer! Stor klem til deg, fra meg!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg