SMILER FOR

                                                                                                                                                                             Reklame // Addnature

God torsdag dere ♥ I dag vil jeg utfordre deg til å finne noe fint med dagen i dag. Hva smiler du for i dag?
Jeg tror helt ærlig at hver dag har noe unikt ved seg. Vi må bare åpne øynene og se det! Det er dessverre svært mange som lar dagene gå uten å stoppe opp og sette pris på det man har her og nå.  Når jeg står opp om morgenen, tvinger jeg hjernen min til å gjøre nettopp dette. Hver eneste dag finner jeg minst fem grunner til å smile. Når jeg lister opp disse i hodet mitt på morgenen, blir jeg med en gang mer opplagt, glad og ser frem til den kommende dagen!


Jeg har på meg Hoka One Kawa og Mountain Hardwear Altius jakke fra Addnature. Addnature selger alt fra treningsklær til campingutstyr. Her er det noe for alle sporty sjeler. 

I dag smiler jeg for:
⋄ Mine nye Hoka One Kawana. Er de ikke fine? Dette er mine første par med Hoka og nå skjønner jeg alt oppstyret rundt dette merket. De er utrolig gode å ha på bena. Jeg gleder meg til det går mot vår og vi skal få flere fine løpeturer sammen. 
⋄ At solen skinner. Jeg sitter og ser ut av vinduet og den er allerede godt i gang med å spre glede i sjelen min. Sol gjør meg glad!
⋄ At det er varmegrader. Er det flere som føler at solen er i sin anmarsj?
⋄ At morgenkaffen, som jeg drikker akkurat nå, smaker utrolig godt. Nespresso kapselen i smaken Ispirazione Napoli er så god!
⋄ Denne fine jakken fra Addnature, Mountain Hardwear Altius. Den er både fin, varm og behagelig. Jeg skal ta den med en tur ut i solskinnet etter morgenkaffen. 
⋄ At jeg skal lage middag med kjæresten etterpå. Jeg tror det blir taco, fordi, ja, jeg elsker taco!
⋄ At jeg skal trene på favorittsenteret i dag, Sporty. Det er ikke ofte jeg trener der, fordi det er et stykke unna der jeg bor, men det er virkelig et bra treningssenter. Jeg har ofte mine beste treningsøkter der. 

Hva smiler du for? Finn minst to ting du smiler for akkurat i dag!

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg