SMOOTHIE ISKREMBOLLE

                                                                                                                                                                                           Inneholder add-linker

God onsdagskveld dere. Har dagen vært bra? Jeg har hatt fri fra jobb dag og har hatt en ordentlig deilig onsdag. Tidligere i dag hadde jeg en god styrkeøkt på underkroppen, så spiste jeg lunsj med en venninne og har vært å fylt på vippene mine. Nå har jeg akkurat kost meg med en deilig smoothie iskrembolle. Denne ble bare så god. Kremet og fyldig, som en kombinasjon av smoothie og iskrem!

Smoothie iskrembolle
Til 1 porsjon

1 stor frossen banan, ca 150 g
1 egg
2 ss eggehvite fra kartong, kan byttes ut med 1 eggehvite
20 g vaniljeproteinpulver 
1/2 ts vaniljepulver, kan sløyfes
1/4 ts salt
3 ss kokoskrem, kan byttes ut med kesam,  gresk yoghurt eller lignende

Ha banan, egg, eggehvite, vaniljeproteinpulver, salt og vaniljepulver i en bolle.
Pisk med en elektrisk håndvisp i 2 -3 minutter. Det skal bli fluffy og kremet.
Ha så i kokoskrem eller kesam og pisk videre noen få sekunder til alt er godt blandet.
Spis med en gang.

Smoothie iskrembollen kan som den er eller toppes med noe godt. Jeg toppet min med kakaopulversukkerfri karamellsirup og en halv double chocolate chunk proteinbar i biter. Etter at bildet ble tatt rørte jeg rundt så alt ble godt blandet, og det ble virkelig godt! 

Der har du en skikkelig deilig smoothie iskrembolle full av proteiner, sunt, fett, fiber og vitaminer. Lag den som en dessert eller som et ekstra godt mellommåltid. Håper det smaker og ha en fortsatt fin onsdagskveld.

 

Kristine ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg