SNAPSHOTS

Holy moly dere! Jeg må bare ærlig innrømme at jeg hadde ingen anelse om hva som ventet meg i Miami. Jeg er tatt med storm. Jeg er virkelig blitt forelsket i denne byen! Her er noen snapshots fra de siste dagene.

Jeg trodde faktisk at Miami kun var en kystby med strand. Jeg hadde ingen anelse om at Miami var så stort og med så mange muligheter. Miami er faktisk den nest største byen i Florida. Denne byen har alt!

Jeg har besøkt en rekke storbyer. Alt fra Stockholm og København, til Roma og Bangkok. Ja, jeg tørr påstå at jeg har vært i en rekke byer og land, men ingen andre steder har jeg følt meg så hjemme som i Miami.

Miami ligger ved Atlanterhavet. Noe som gjør at det er varmt stort sett hele året. Her er det både avslapping i solen og crazy natteliv. Det er hyggelige små kaffer, en rekke treningsmuligheter og masse kunst og andre små detaljer i arkitekturen. Et helt spesielt sted!

Jeg bor i nordområdet på Miami beach. Nedover hele kystlinjen her, har du nydelige strender og en rekke hyggelige kaffer.

Det finnes farger og noe å se på nærmest på hvert eneste hjørne!

Drar man ned til sørsiden av byen, er det mer liv, shopping og festing. Stemningen på Epanola way om kvelden, var magisk.

De fargerike veggene i Wynewood sies å være blant de mest instagrammede stedene i Miami.

Hvor kule er ikke livvakt husene? Jeg bare elsker de!

Miami har en rekke eksklusive og dyre butikker, spesielt i området Design District.

Hvis du er glad i fargerike ting, så er Miami stedet. Gatene, byggene, statuene. Her er det fargefest!

Morgentur på stranden i tretti grader gir bare en fantastisk start på dagen!

Det er en helt egen vibe her. Jeg tror nesten jeg har fått meg en ny favorittby! Miami, I love you! 

Det var dagens snapshots fra de siste dagene. Nå skal jeg hoppe i dusjen og så finne et hyggelig sted å spise lunsj. Akkurat nå regner det faktisk. Det er første gangen sin jeg ankom. Da benytter jeg anledningen til å gå inn, blogge litt og sette meg på en rolig restaurant. Ha en fin kveld videre. 

 

Kristine  ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg