SOMMERDAG, OG SPERA OG MILDRED

Å, for en nydelig onsdag. I dag har jeg ikke gjort noe særlig nyttig annet enn et par timer med online coaching arbeid med mine pt-kunder. Resten av ettermiddagen har bare gått med til kos og hygge. Men selv om jeg har gjort lite nyttig, vil jeg si at dagen har vært høyst nødvendig. For det er så viktig å bare være, leve og nyte med jevne mellomrom.

Jeg har kost meg i solen med bestevennen, is, god mat og mine to kattepuser. Med jevne mellomrom dukker det opp spørsmål angående hvordan det går med Spera og Mildred. Det er utrolig koselig at enkelte av dere fortsatt husker dem. For dere som har fulgt meg lenge, vet at jeg hadde to katter med en samboer. Da det ble brudd mellom oss, beholdt han kattene ettersom han bor i et stort hus med hage og er mye hjemme, mens jeg bor i en liten leilighet og sjeldent er hjemme. Kattene har det mye bedre hos han enn hos meg. Selv om kattene ikke bor med meg, ser jeg fortsatt på de som mine to babyer og er ofte på besøk. Det går veldig bra med både Spera og Mildred.  De er blitt godt over syv år, nå men er fortsatt like sprettene og søte som da de var syv måneder. Begge to er fortsatt litt overvektige, men de har gått ned i vekt det siste året og er ikke lenger sykelig overvektige, som veterinæren sa. På bildene her ser dere Spera. Jeg og Spera satt lenge å koste oss i solen med en is. Jupp, hun fikk smake en liten bit. Sharing is caring.

 Apropos is. Har du smakt Hennig Olsen Royal trippel magi i smaken salt karamell? Den er så magisk god. Jeg tror det er favoritt isen min for tiden. Jeg velger den hver eneste gang jeg skal spise is. Har du ikke smakt den, må du gjøre det asup!

En perfekt sommerdag altså. Det blir nok en del flere slike i sommer.
Håper du har hatt en nydelig dag.

 

Kristine  ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg