SPILLELISTEN I APRIL

Hei dere og riktig god lørdags morgen ♥ Jeg sitter her med kaffekoppen og manner meg opp til en treningsøkt. I dag drikker jeg faktisk kaffe med koffein! Som jeg har nevnt tidligere, drikker jeg stort sett drikker jeg koffeinfri kaffe, ettersom jeg vil ha effekten av koffein rundt trening og heller ikke få i meg for mye koffein da jeg tidligere har slitt med forhøyet kortisolnivå (enkelt forklart utløser koffein en stressreaksjon i kroppen som øker kortisolnivåene). Stort sett drikker jeg koffein bare to til tre ganger i uken. Nå som jeg drikker vanlig kaffe, tipper jeg at jeg er oppe og hopper om ikke lenge!

Spillelisten i april er akkurat ferdig. Dermed må jo dagens treningsøkt bli bra. Ikke bare kaffe men også deilig og ny musikk. I like! 

Håper du får glede av spillelisten i april. Ha en fortsatt finfin lørdag og riktig så god helg.

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg