SPILLELISTEN I APRIL

God søndagskveld dere! Håper helgen din har vært bra. Min helg har vært veldig så bra egentlig! Fredag hadde jeg en deilig løpetur og var jeg ute å drakk vin med bestissen før vi så den nye Avengers filmen. Den kan anbefales forresten. Til tross for at jeg ikke er noe action- eller Avengersfan, likte jeg filmen veldig godt! Lørdag ble det en rekke timer kontorarbeid med online coaching kunder, før kvelden ble avsluttet i godt selskap med god middag og latter. I dag har jeg sovet lenge, vært på tur med en venninne og nå skal jeg sette meg ned å planlegge den kommende uken. Det kaller jeg en finfin helg!

Nå som en ny uke står for tur, passer det perfekt med en ny spillelisten. Spillelisten for April er klar og jeg håper du får glede av den. Ny musikk gir i hvert fall meg masse glede og motivasjon på trening!

Ha en fortsatt fin søndagskveld. Nyt kvelden og lad opp til en ny og fantastisk uke.
Husk at det er du som er sjef over ditt liv. Ta de grepene du må gjøre for å skape det livet du ønsker deg. Ditt liv ligger i dine hender!

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg