SPILLELISTEN I AUGUST

Hei og hopp! Da er mandagen godt i gang. Jeg har tok meg en rolig mandagsmorgen med en god og lang morgenstund. Jeg tente noen lys og drakk et par kopper kaffe mens jeg gjorde klar spillelisten i august. Når listen var klar, ble det frokost og nå har jeg akkurat vært på trening. I dag ble det en crossfitøkt. For en deilig start på mandagen!


Om du også trenger påfyll av ny musikk, har du spillelisten i august her. Som vanlig er det en god blanding av ny og gammel musikk, som gir fart, energi og godt humør.

Nå venter dusjen, lunsj og et par timer online coaching arbeid før jeg skal ha kveldsvakt på sykehuset. Håper du stod opp på den riktige siden av sengen i dag og får en fin mandag!

 

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg